U režiji ministarstva

O kampanji za siguran seks svi pričaju, a kada pogledate reklame vidjet ćete i zašto

Foto: Screenshot
siguran seks
28.02.2018.
u 10:16
Švicarsko Ministarstvo zdravstva postiglo je ono što su htjeli: Svi pričaju o njihovim reklamama za siguran seks
Pogledaj originalni članak

Švicarsko Ministarstvo zdravstva pokrenulo je kampanju kojom promoviraju važnost zaštite prilikom spolnih odnosa, a promotivne reklame koje su objavili izazvale su brojne reakcije.

U reklamama glavne uloge imaju mesar i žena koja ustima ispumpava vodu iz akvarija.

U videu koji se odnosi na ljepši spol, žena u ruci drži crijevo za vodu čiji je drugi kraj u akvariju te objašnjava kako se pravilno voda treba ispumpati iz akvarija.

Narator u reklami govori kako će 'Jasmin danas naučiti kako ispumpati vodu iz akvarija' te da za taj posao treba 'debelo crijevo'. Objašnjava kako crijevo mora staviti u svoja usta kako bi ga 'omirisala', a ako 'miriše svježe, Jasmin klekne na koljena i počne jako sisati'.

Kada povuče vodu u crijevo, izlijeva je u plastični lavor.

– Na ovaj način Jasmin sprječava da se tepih njezine bake smoči – objašnjava se u reklami.

U drugoj reklami glavnu ulogu ima mesar koji pokazuje kako se prave kobasice. On pažljivo navlači crijevo na stroj za pravljenje kobasica, a u jednom trenutku poziva i partnera koji mu pomaže pri tome.

Slogan kampanje glasi 'što god mislili, mislite i na svoje zdravlje', a glasnogovornik ministarstva Adrien Kay objasnio je kako im je i bio cilj napraviti kampanju o kojoj će se pričati.

– Kampanja je humoristična zbog čega su reklame puno gledanije, a ovo je najbolji način da promoviramo važnost sigurnog seksa – rekao je on.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

Avatar Ivo Hrvatina
Ivo Hrvatina
10:31 28.02.2018.

O kampanji za siguran seks svi pričanju o domoljublju i kako imamo Hrvatsku, a kada pogledate reklame vidjet ćete i zašto su prave hrvatice Severina i Marijana iz emocionalne i materialne neimaštine pobjegle za Beograd gdje su našle pravu ljubav i prave muškardine.