Birajmo domaće, jer domaće se voli jače

Kampanjom i projektom “Najbolje iz Hrvatske” Konzum pomaže lokalnim proizvođačima da njihovi proizvodi dođu do svih dijelova Hrvatske

Foto: Konzum
Konzum
Foto: Konzum
Konzum
Foto: Konzum
Konzum
Foto: Konzum
Konzum
Foto: Konzum
Konzum
22.12.2020.
u 14:19
Proizvodi domaćeg podrijetla zauzimaju više od tri četvrtine ukupnog prometa u Konzumu. Ovaj maloprodajni trgovački lanac u sastavu Fortenova grupe pokazao se kao glavni partner hrvatskih proizvođača u vrijeme krize s kampanjom koja traje kroz 2020. godinu
Pogledaj originalni članak

Hrvatski domaći proizvodi već su godinama na samom vrhu svjetskih ljestvica kvalitete, no za uspjeh domaće poljoprivrede potrebno je izraditi strategiju te je potom dosljedno i dugoročno primjenjivati. Za Konzum i više od 4000 proizvođača iz svih krajeva Hrvatske to je postala stvarnost. Naime, suradnja s domaćim dobavljačima strateški je smjer Konzuma od samog početka poslovanja u kojem se ističe svijest i važnost podržavanja hrvatske proizvodnje kako bi se ostvarila domaća samoodrživost.

Foto: Konzum
Konzum

Kampanjom i dugoročnim projektom “Najbolje iz Hrvatske” još za vrijeme veljače 2020. i početka pandemije i krize, Konzum pruža konkretan doprinos stvarajući partnerske odnose s domaćim proizvođačima i dobavljačima kako bi njihovi proizvodi dospjeli do svih Konzumovih polica u Republici Hrvatskoj. Raspisujući natječaj za sve male lokalne proizvođače koji su zainteresirani za plasman svojih proizvoda preko Konzumove maloprodajne mreže, sukladno zakonskim okvirima cijelu godinu odabiru se lokalni proizvođači s ciljem kvalitetnog plasiranja proizvoda do kupaca diljem Hrvatske.

Od dobavljača do proizvođača

Mali hrvatski proizvođači imaju kvalitetan standard proizvodnje koji je i više nego u skladu sa suvremenim dostignućima. Međutim, potencijalna prijetnja njihovu poslovanju u jeku krize je narušavanje lanca opskrbe i plasiranja proizvoda na tržište. Odavno vjerujući kako je važnije nego ikad poduprijeti domaće gospodarstvo, Konzum kao maloprodajni lanac prvi u Hrvatskoj unazad deset godina ulaže znatna sredstva u otkupno-pakirne centre. Ulažući u sustav pouzdanog kontinuiteta isporuke domaće robe, pokazao se kao glavni poslovni partner hrvatskih proizvođača.

Foto: Konzum
Konzum

Kako bi potaknuo poslovno osnaživanje domaćih proizvođača, s Ministarstvom poljoprivrede Konzum je pokrenuo inicijativu kojom je osigurao dodatna mjesta na svojim policama za domaće proizvođače čiji su se proizvodi dotad mogli kupiti samo u lokalnim zajednicama. Uz pomoć velikih otkupljivača poput PIK Vinkovaca, Marinade i Fragarije, tim projektom Konzum je otvorio vrijedan kanal distribucije lokalnih proizvoda diljem Republike Hrvatske.

Kampanjom “Najbolje iz Hrvatske” pruža se partnerska ruka svim pojedincima i obiteljima koji naporno rade u stvaranju najboljih domaćih proizvoda kako bi se dodatno razvijali. Smanjivanjem duljine trajanja lanca opskrbe i transporta od lokalnih proizvođača povoljno se utječe i na okoliš snižavanjem emisije štetnih plinova i korištenjem dodatnih ambalaža. Postupno pada i trošak dostave te raste kvaliteta svježih proizvoda jer domaća roba ne prolazi dug vremenski lanac opskrbe koji uključuje dugotrajne procese prijevoza i skladištenja.

Kutak „Najbolje iz Hrvatske“

Osim što se potiče održivi razvoj, proizvodi hrvatskih proizvođača mogu se vidjeti u više od 50 Super Konzuma u posebno uređenim kutcima „Najbolje iz Hrvatske“, posebnim dijelovima Konzumovih dućana namijenjenih samo za domaće proizvode. Njihovom kupovinom utječe se na društvenu i gospodarsku sliku područja lokalne zajednice Republike Hrvatske koja je u ovim izazovnim vremenima ranjiva. Međutim, kvaliteta i prepoznatljivost domaćeg hrvatskog proizvoda nisu jedini razlozi zašto je dobro kupovati hrvatske proizvode. Kupovinom se potiče potražnja, a time i gospodarstvo kojim se ostvaruje stabilnija ekonomija i radna mjesta.

Foto: Konzum
Konzum

Najveći broj domaćih proizvođača s kojima Konzum surađuje je u kategoriji voća i diljem Hrvatske. U Konzumovom prometu proizvodi domaćeg podrijetla zauzimaju više od 75 posto, a u svježim kategorijama voća i povrća, mesa i pekarskih proizvoda taj se broj penje na više od 80 posto. U kategoriji crvenog mesa Konzum surađuje sa svim relevantnim domaćim proizvođačima kao što su PIK Vrbovec, Grupa Pivac, Medven, Ravlić, Martinjak, Kudelić i Mesarsko-trgovački obrt Paleka do kojih neizravno dolaze i do manjih farmi.

Foto: Konzum
Konzum

Konzum jedini ponosno koristi oznaku „Mesa hrvatskih farmi“ te doprinosi očuvanju stoljetne tradicije hrvatskog ribarstva oznakom „Riba Hrvatske – Jedi što vrijedi“ koje je dodijelilo Ministarstvo poljoprivrede i Hrvatska gospodarska komora kao oznaku kvalitete. Kupcima se tako jamči da u ponudi nalaze isključivo proizvode vrhunske domaće kvalitete, a Konzum se pokazuje kao važan gospodarski i strateški partner koji potpomaže promicanju uspješnog domaćeg poslovanja.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr