na popravku

Kanader glisirao do Divulja zbog kvara na komandama

Foto: MORH
Kanader glisirao do Divulja zbog kvara na komandama
16.08.2012.
u 18:13
Kanaderi MORH-a u proteklih tjedan dana bili su angažirani na 30 različitih požarišta, gdje su izbacili ukupno 7745 tona vode, izvijestili su iz ministarstva
Pogledaj originalni članak

Zbog kvara na komandama kanader je danas sletio u Kaštelanski zaljev te glisirao do helidroma u Divuljama. Prije negoli je kvar uočen, kanader je sudjelovao u gašenju požara pokraj Dugobaba.

Kvar na zrakoplovu otklonit će tehničko osoblje Protupožarne eskadrile iz Zemunika, a kanaderi iz sastava Protupožarnih namjenski organiziranih snaga OSRH u proteklih tjedan dana bili su angažirani na 30 različitih požarišta, gdje su izbacili ukupno 7745 tona vode, izvijestili su iz MORH-a. 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

TM
tom milles
19:07 16.08.2012.

Nije niti čudno što se svakodnevno događaju kvarovi na ovim canadairima jer oviliki broj učestalih kvarova na njima predpostavlja da oni jesu u stanju poput onih famoznih MiG.ova te je svako polijetanje istih realna opasnost po život kako posade tako i svih onih koji se nalaze ispod područja nadletanja.Bilo bi lako za zaključiti da su ovi avioni kupljeni negdje u svijetu kao otpisana sredstva i to samo poradi toga jer je netko morao staviti proviziju u svoj đep.

CT
cave tonitrum 62
19:32 16.08.2012.

tom milles Prvo,koliko pratim, ovo je prvi "očiti" kvar na Canadairu (ne ubrajam u to kvarove koji se otklanjaju na aerodromu, pa ne "ugrožavaju" nikoga). Drugo, koliko se sjećam, zadnja nabava aviona čekala se jer je tvornica bila pretrpana narudžbama - dakle, kupljeni su novi! Treće, mišljenje bi trebalo tražiti od tih hrabrih i požrtvovanih ljudi koji satima lete zbog idiota koji pale korov i bacaju čikove po šumi! I četvrto, ti si još jedan od sveznajućih pilota bez aviona!

TM
tom milles
20:29 16.08.2012.

cave tonitrum 62>>čitaj tisak pa se tek nakon toga upuštaj tvrditi kako je ovo prvi kvar na canadairu.Svi se, baš svi kvare redovito.Ne treba ih uopće uživo vidjeti za zaključiti u kakovome jesu stanju već procjenjujući baš po tim u tisku navedenim i opisanim njihovim učestalim kvarovima.To što ti još mogu reći je da ti avioni kada jesu novi i ako su tijekom ekspoloatacije redovito održavani sukladno instrukcijma proizvođača na njima se ovakvi kvarovi ni u kojem slučju nesmiju dešavati.No ti razmišljaj na svoj način no ipak ,čitaj izvješća u tisku najprije.