Entuzijazam mladih

Kandidate uče da sami pokrenu posao

Foto: 'Davor Puklavec/PIXSELL'
Kandidate uče da sami pokrenu posao
26.10.2013.
u 22:00
Bitna je volja, a ne iskustvo, kaže Debrecin. Zato su im doveli prave klijente da im izrade kampanje
Pogledaj originalni članak

Ne mora odbijenica za posao nužno značiti neuspjeh. U nizu loših vijesti i podataka o nezaposlenosti pokazala su to trojica mladih stručnjaka za internet-marketing od kojih su se odbijeni kandidati rastali s osmijehom na licu, lijepim uspomenama i korisnim znanjem.

Prijatelji, 25-godišnjaci, ekonomist Davor Debrecin i grafički inženjer Hrvoje Gašparić, prije nešto više od dvije godine počeli su se baviti internet-oglašavanjem. "Uboli" su pravo vrijeme i pravi posao na tržištu i posao je počeo dobivati ozbiljne obrise. Nedugo potom u priču su uključili trećeg prijatelja iz djetinjstva, ekonomista Brunu Filipovića te u ožujku ove godine osnovali tvrtku Svinaweb. Zaposlili su još ekonomisticu Anju Fizir. Usmjerili su se na male i srednje poduzetnike koji imaju skromne budžete za marketing i posao je nastavio rasti. U lipnju su odlučili potražiti nove suradnike. I to na poseban način.

Slali smiješan video

– Svi poslodavci traže iskustvo, što mladi ljudi nemaju. Mi smo odlučili tražiti mlade ljude koji imaju volje i kreativnosti koju ne mogu pokazati na klasičnom natječaju za posao. Od iskustva je bitnija volja za rad i učenje – objašnjava Debrecin. Na svoju Facebook stranicu stavili su "natječaj" koji su usmjerili na ljude od 20 do 25 godina, a kojim su tražili njihovo mišljenje o internet-marketingu, provjerili im smisao za humor tražeći da im pošalju smiješan video i slične podatke. Javilo im se 120 ljudi. Njima su, uz zahvalnicu, poslali drugi dio upitnika. Tražili su da im osmisle kampanju za dječji vrtić, posao koji su oni već odradili za svog klijenta.

– To je bio težak posao, a javilo nam se 50 ljudi. Ostali smo u čudu, nismo mogli sve zaposliti, a željeli smo im se odužiti za trud. Svatko od njih bio je za neki dio posla potreban u internet-marketingu. Tu se rodila ideja da napravimo radionicu i pokažemo kako izgleda posao u realnom svijetu. Uz predavanje, doveli smo naše klijente kojima su grupe kandidata napravile ideje za kampanje za njihove stvarne potrebe – objašnjavaju Debrecin i Filipović. Iz ekipe kandidata zaposlili su jednu djevojku na puno i jednu na pola radnog vremena.

Žele konkurenciju

– Tražili smo od kandidata povratne informacije. Većina ih je rekla da su spremni volontirati više od mjesec dana. Mi sada znamo kojem je segmentu marketinga tko sklon i prema potrebi ćemo angažirati ljude te prema mogućnostima i zapošljavati. A s obzirom na razvoj ove vrste marketinga, mogu se i oni organizirati, pokrenuti posao i postati nam konkurencija – zaključuje Debrecin.

>> Oni su mladi i briljantni, imaju znanja i žele pomoći Hrvatskoj

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

KO
korisnik35
15:29 22.01.2014.

Bravo svinaweb!