Roblox je trenutno jedna od najbrže rastućih gaming platformi s više od 65 milijuna aktivnih korisnika dnevno. Korisnici na spomenutoj platformi mogu kreirati vlastite računalne igre i dijeliti ih s drugim korisnicima, što je istovremeno čini društvenom mrežom i stvaralačkom platformom. Registrirani korisnici dobivaju avatara s kojim mogu „uroniti“ u virtualne 3D svjetove. Osim toga, svoje avatare mogu u raznolikoj ponudi igrica prilagoditi svojim željama.
Kaufland, koji je već neko vrijeme prisutan u svijetu gaminga, a od sada i u Robloxu, na vrlo je razigran način u igrice integrirao vještine poput savjesnog ophođenja s hranom. Tako se hrana koja je sakupljena u igrici, a koja nije bila potrebna za pripremu određenog jela, može donirati na „Stanici za smanjenje otpada od hrane”. Zauzvrat igrač dobiva bodove na svojoj virtualnoj Kaufland Card kartici u samoj igrici koje kasnije može iskoristiti za otključavanje raznih mogućnosti ili odjevnih kombinacija za svog avatara ili pak za kupnju određenih predmeta.
„Roblox ima golem potencijal jer sve više mladih odraslih ljudi koristi spomenutu gaming platformu, stoga smo ponosni što je i Kaufland dio Roblox svijeta te vjerujemo kako će se naša prisutnost svidjeti brojnim korisnicima“, izjavio je Daniel Šturm, član Uprave za Nabavu i marketing u Kauflandu.
Kaufland je već godinama aktivan u svijetu e-gaminga. Prošle godine ova tvrtka je postala prvi prehrambeni lanac trgovina koji je postao dijelom globalno uspješne video igre „Animal Crossing: New Horizons”. Tamo igrači istražuju tržnicu hrane na otoku nastanjenom životinjama pod imenom „Kaufisland".
Kaufland Worldu možeš pristupiti ovdje.