ZORANA BAKOVIĆ

Kina, Indija i Amerika kao pogled u zrcalo naše vlastite budućnosti

Foto: Reuters/Pixsell
Kina, Indija i Amerika kao pogled u zrcalo naše vlastite budućnosti
07.07.2024.
u 08:04
Svijet se našao na križanju globalnih tračnica, koje se kolebaju u kojemu bi pravcu dalje vodile čovječanstvo. Ka demokraciji ili ka autokraciji, ka modernoj sekularnosti ili ka vjerski obojenoj civilizaciji, ka otvorenosti i globalizmu ili ka izolacionizmu i ksenofobiji

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.