Koliko su potrošili, a koliko je kandidatima za gradonačelnike do 7. svibnja donirano, objavilo je noćas Državno izborno povjerenstvo (DIP). Prva su to financijska izvješća pretendenata na čelna mjesta gradova, a što se Zagreba tiče, najviše su trenutačno potrošili SDP-ov Joško Klisović i Tomislav Tomašević iz Možemo!, dok je nezavisna Vesna Škare Ožbolt primila najviše donacija.
Nešto više od 240 tisuća kuna "sjelo" je na račun njene kampanje, s tim da je 50 tisuća kuna dao upravo njen odvjetnički ured, odnosno ona sama, dok je firma njena supruga Zlatka Ožbolta, ujedno i kandidata na listi za Donji grad, donirala 28 tisuća.
Uključio se financijski u kampanju i njen izborni tim pa je, preko svoje dvije tvrtke, jedan od voditelja izborne ekipe Dejan Bosak, izdvojio 40 tisuća kuna. Šef Škarina ureda kampanje i digitala Leo von Breithen Thurn donirao je nešto manje od 30 tisuća, dok je 20 tisuća dala i odvjetnička vježbenica u odvjetničkom uredu Vesne Škare Ožbolt Lea Ivanković. Kandidatkinja za gradonačelnicu metropole ukupno je dosad potrošila 234.815 kuna.
Gotovo 350 tisuća kuna više "otišlo" je na kampanju SDP-ova Joška Klisovića, ujedno i najviše od svih kandidata. Potrošilo se 200 tisuća kuna samo na oglašavanje na društvenim mrežama, što nisu mogle "pokriti" sve donacije koje je ovaj kandidat dobio. Ukupno je to 139.500 kuna, od čega su među najvišim iznosima donacije Vladimira Kuzmića i Drage Antić, koji su, inače, članovi Uprave tvrtke Crodux derivati dva d.o.o. Oni su "uplatili" 45 tisuća kuna, dok je 30 tisuća stiglo iz tvrtke Maksima komunikacije d.o.o., vlasnika Ivana Račana.
Pedesetak tisuća kuna manje od Klisovića, ili preciznije, 523.780 kuna potrošio je dosad Tomislav Tomašević iz Možemo!, koji je prikupio nešto manje od 60 tisuća kuna donacija, uglavnom malih iznosa. Najviše je dao Vjekoslav Vugrinec, 20 tisuća, dok je Tomašević najveći iznos, gotovo 150 tisuća kuna, potrošio na agenciju Initiative d.o.o. u vlasništvu srpske I&F grupe.
Nula kuna donacija, kao i troškova prijavio je predsjednik Domovinskog pokreta Miroslav Škoro, dok je Mostov Zvonimir Troskot DIP-u kazao da mu za kampanju nitko ništa donirao nije, dok je trošak imao, 12 kuna za "bankarske usluge". Ni Jeleni Pavičić Vukičević iz BM365 nitko nije donirao ni kune, ali na izbornu kampanju dosad je potrošila gotovo 300 tisuća kuna. Najviše, 190 tisuća, za oglašavanje na portalima koje joj je odradila Real grupa.
Nezavisni Željko Tokić također je u skupini "nula kuna donacija", s troškom od 192.546 kuna, dok je Fokusov Davor Nađi dobio 4150 kuna donacija, a na veleplakate i oglase na Facebooku potrošio nešto više od 98 tisuća kuna. HDZ-ovu Davoru Filipoviću donirano je 150.213 kuna i 63 lipe, s tim da mu je sam voditelj kampanje i državni tajnik Zvonimir Milas dao najviše, 20 tisuća. Potrošeno je gotovo 350 tisuća, s tim da je 229 tisuća "otišlo" na marketinšku agenciju Diskurs. Ona je u vlasništvu Ines Kozine, koja se ranije spominjala kao članica izbornih kampanja HDZ-a.
VIDEO Burno sučeljavanje - Tomašević zaprijetio Filipoviću tužbom, Škoro prozvao HDZ, a Klisović gradsku upravu
Tomasevic je pun para....