Centar za mirenje

Kod sporova u osiguranju mirenje odsad i digitalnim putem

Foto: Getty Images
Kod sporova u osiguranju mirenje odsad i digitalnim putem
05.05.2020.
u 12:35
Komunikacija sa strankama odvija se telefonom ili mailom, a prijedlog za mirenje dostavlja se bez dodatne popratne dokumentacije
Pogledaj originalni članak

Centar za mirenje pri Hrvatskom uredu za osiguranje omogućio je građanima, uslijed pandemije koronavirusa, online rješavanje sporova iz osiguravateljskih i odštetnih odnosa. Postupak se pokreće podnošenjem prijedloga za provođenje postupka mirenja Centru za mirenje pri HUO-u, koji se dostavlja suprotnoj strani kako bi se u roku od 15 dana od dana dostave izjasnila pristaje li na mirenje. Prijedlog se može dostaviti mailom, a obrazac je dostupan putem linka.

Komunikacija sa strankama odvija se telefonom ili mailom, a prijedlog za mirenje dostavlja se bez dodatne popratne dokumentacije. Po zaprimljenom pristanku na postupak mirenja sastanak se zakazuje u roku od nekoliko dana. Najčešće se postupak mirenja završava nagodbom već pri prvom sastanku stranaka. Mirenje se može provesti i za sporove kod kojih traje sudski postupak, a postupak je besplatan za osiguranike, ugovaratelje osiguranja i oštećene osobe. Troškove postupka snosi društvo za osiguranje koje je iniciralo, odnosno koje je pristalo na provođenje postupka mirenja, bez obzira na ishod.

Odlukom Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta Centar za mirenje pri HUO-u notificiran je kao tijelo za alternativno rješavanje potrošačkih sporova, domaćih i prekograničnih online i offline potrošačkih sporova koji proizlaze iz osigurateljnih i odštetnih odnosa između potrošača s boravištem u Europskoj uniji i društva za osiguranje sa sjedištem u Republici Hrvatskoj.  

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.