Oni imaju rješenje

Koliko je važan employer branding? Čak 84% kandidata kaže da im je prilikom prijave za posao važan ugled kompanije

Foto: Enstring
Enstring ekipa
Foto: Enstring
Iva Majstorović, CEO Enstringa
20.09.2023.
u 14:00
O employer brandingu se već neko vrijeme šuška na tržištu, no je li to sve što je falilo stručnjacima koji upravljaju ljudskim potencijalima u kompanijama? Degordian je ozbiljno zagazio u tom smjeru već prije nekoliko godina, a od danas lansiraju i specijaliziranu HR-first agenciju - Enstring.
Pogledaj originalni članak

Što je employer branding? Ukratko, možemo ga opisati kao način na koji tvrtka privlači kandidate za posao, ali i uspješno zadržava postojeće zaposlenike. Tvrtke imaju svoju reputaciju za koju su prije svega zaslužni zaposlenici i klijenti koji grade sliku o brendu stoga je važno da se kroz employer brending promovira kultura i prednost rada u tvrtki kako bi se pozicionirala kao poželjno mjesto za rad.

Employer branding je danas važniji nego ikad, a možda baš zbog toga što se puno spominje, neki imaju dojam da je to neki prolazni trend ili buzzword. No employer branding je zapravo nešto što postoji oduvijek, samo je zbog prilika na tržištu bio prilično zanemaren i stavljen u zadnji plan. No važnije nego ikad je unapređivati ga.

– Ono što bih voljela odmah naglasiti jest da employer branding nije jedna kampanja. Nije jedan oglas za posao. Nije jedan video. Employer branding je zapravo cjelokupna odluka i strategija poslodavca da radi na svome željenom statusu kako bi tvrtka bila privlačna svojim trenutnim zaposlenicima, budućim potencijalnim talentima te tržištu općenito. Treba znati da za sve to treba vremena i svakako je najvažnije krenuti iznutra, razgovarati sa zaposlenicima, vidjeti koja je trenutna percepcija i koje osjećaje oni vežu uz kompaniju i poslodavca – objašnjava Iva Majstorović, CEO Enstringa koji je nakon Builtta drugi Degordianov spin-off brend.

Foto: Enstring
Iva Majstorović, CEO Enstringa

– Sve veća potražnja za uslugama, koje su u širem dosegu od onih koje se smatraju dijelom employer brandinga, te paralelno usavršavanje i educiranje tima, omogućilo nam je da proširimo svoj portfolio i pozicioniramo se u HR-first agenciju – dodaje Iva te opisuje Enstring kao poveznicu između HR stručnjaka, potencijalnih i sadašnjih zaposlenika, različitih odjela tvrtke, pa čak i šire javnosti.

Još jedan segment poslovanja, koji se često zanemaruje, jest upravo HR. Izazovi koje najčešće čujemo da imaju ovi timovi jest nerazumijevanje uloge vodstva, premali budžeti za aktivnosti i ono što nam je bio najveći alarm – nepostojanje supporta u osmišljavanju i provođenju aktivnosti koje direktno utječu na uspješnost njihovih zadataka.

– HR je najčešće tim koji sluša sve druge – od vodstva, menadžmenta do zaposlenika, a mi smo se zapitali – a tko sluša njih? Također, dobro znamo kako marketing timovi u kompanijama imaju svoje agencije, najčešće i više njih, koje im pomažu izvršiti sve zadatke, strategije i kampanje na najbolji mogući način. HR u tom području zaista nema podršku kakvu zaslužuje. Naša misija je to napokon promijeniti – objašnjava Iva te otkriva nekoliko zanimljivih metrika koje možemo povezati s uspješnošću poslovanja kompanije, a koji ulaze u domenu odgovornosti HR-a:

  • 28% smanjena fluktuacija zaposlenika ulaganjem u employer branding (izvor: Officevibe)
  • 41% više zaposlenika privlače tvrtke s uspješnim employer brandom, a bez povećanja plaće (izvor: LinkedIn)
  • 9 od 10 kandidata bi se prijavilo na posao tvrtke koja aktivno održava svoj employer branding
  • 84% kandidata kaže da im je prilikom prijave za posao važan ugled kompanije (izvor: Talentnow)
  • 40% zaposlenika, koji ne traže drugi posao, promijenilo bi poslodavca ako novi ima dobar employer brand, a bez povećanja plaće (izvor: LinkedIn)

Enstring je rješenje za tržište do kojeg je Degordian došao godinama osluškujući potrebe i izazove HR timova i stručnjaka s kojima su radili i surađivali.

-Cijeli identitet izvukli smo iz razgovora s našim klijentima koji su nas uvijek na taj način opisivali kao tim - pristupačan, otvoren, prijateljski i dostupan, a opet iznimno stručan, pedantan o korektan. To je zaista ono što smo i tko smo mi i u tom smjeru ćemo i nastaviti- govori Iva pa dodaje:

Foto: Enstring
Enstring ekipa

– Cilj nam je širiti se regionalno, ali i globalno, pojačavati tim i mrežu suradnika, ali i širiti usluge kojima se bavimo. Neki ultimativni cilj je da postanemo najbolji suradnik i partner HR timovima, da ih osnažimo i da zajedno napravimo promjene na bolje. Kao što i naš slogan kaže, mi smo tu da inspiriramo bolja radna mjesta i tako ćemo pristupiti svakom projektu i klijentu – zaključuje Iva te otkriva kako će uskoro predstaviti novi web enstring.com. 

Sadržaj donosimo u suradnji s Enstringom.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr