Primorsko-goranski župan Zlatko Komadina i zamjenici Marina Medarić, Marko Boras Mandić i Petar Mamula na posljednjem ovogodišnjem susretu s novinarima iznijeli su pregled najvažnijih aktivnosti u protekloj 2014. godini. Odgovarajući na pitanja novinara, župan je komentirao i neodaziv investitora na upravo zaključen natječaj za Zagrebačku obalu.
- Investitori uvijek gledaju kako da prođu povoljnije.U trenutku kada ni postojeći kontejnerski terminal na Brajdici ne radi u punom kapacitetu, a nemaju sigurnost realizacije infrastrukturnog dijela koji otvara taj terminal, špekuliraju i čekaju da se poboljšaju uvjeti tog natječaja. U ovome trenutku je uvjet natječaja da koncesionar dobije upravljanje Zagrebačkom obalom uz obvezu izgradnje dodatne infrastrukture - kazao je Komadina napominjući kako treba uzeti u obzir i činjenicu da se glavna cestovna poveznica na Zagrebačku obalu, D 403 tek počinje graditi.
Novinare je zanimala i županova ocjena projekta CZGO Marišćina.
- Marišćina je napredovala izrazito sporo, ali izrazito dobro. U hrvatskim okolnostima, hrvatskom pravnom uređenju Marišćina je primjer kako treba mijenjati zakone u Hrvatskoj, da bi neke nove Marišćine išle brže i bolje, ali ova najsporija je prva u Hrvatskoj i uskoro pred otvaranjem.To je prvi projekt koji je dobio sredstva Europe, najveći hrvatski projekt financiran pretpristupnim sredstvima. Mi u ovome trenutku u Hrvatskoj imamo u provedbi 52 europska projekta, povukli smo nepovratnih sredstava 32 milijuna eura, od čega je dvije trećine upravo Marišćina. Uskoro kreće u probni rad, sumnjam da će i to proći glatko - kazao je Komadina dodavši kako se početak probnog rada očekuje u prvoj polovici 2015.
Župan je izrazio zadovoljstvo što je Vlada prihvatila argumente i traženja PGŽ-e te kompenzacijskim mjerama ipak olakšala financiranje jedinicama lokalne samouprave Gorskog kotara. Ipak, drži da će se efekti tih mjera moći ocijeniti tek nakon prvog kvartala 2015. godine.
>>Komadina dao podršku Josipoviću: 'Ostali kandidati su lošiji'