“MIRISI BOŽIĆA U KONAVLIMA” Ministarstvo i organizatori zadovoljni posjetom

Konavljani imaju pravu ponudu

23.12.2008.
u 17:26
Pogledaj originalni članak

Konavljani su se za trajanja manifestacije “Mirisi Božića u Konavlima” predstavili u najboljem svjetlu. Svi domaćini koji su 20. i 21. prosinca ugostili više od 500 ljudi na 23 agropunkta učinili su to na najbolji način.

Zaokružiti ponudu
Pohvalio je na jučerašnjoj konferenciji za novinare državni tajnik za turizam Ivo Mujo organizacijski odbor manifestacije, podsjetivši kako je u ‘Mirisima’ sudjelovalo 55 poslovnih subjekata agroturizma Konavala, te zahvalio domaćinima koji su o svome trošku počastili sve posjetitelje.

– Agroturizam Konavala dosad je počivao na osobnoj inicijativi i vlastitim sredstvima svakog poduzetnika, a akcija će imati svrhu naći način kako da im i mi pomognemo da zaokruže svoju ponudu. Posredni efekti razvoja agroturizma u Konavlima su obnova čuvanja tradicije Konavala i obiteljskih vrijednosti te podizanja svijesti o identitetu, civilizaciji prostora Konavala i vrijednostima koje baštinimo – naglasio je Frano Herendija iz TZ općine Konavle, koja je uz Ministarstvo turizma i Dubrovačko-neretvansku županiju bila supokrovitelj manifestacije.

Organizatori su tom prigodom ponovo naglasili kako su ih, nažalost, iz većih turističkih agencija s područja Dubrovnika te većine hotelskih kuća proteklog vikenda zaobišli.

Uzalud bez agencija
– Naš je trud uzaludan bez suradnje s agencijama. Žalosno je da neke dubrovačke agencije reklamiraju svoje izlete u inozemstvo s istom ponudom koju imamo mi. Od sedam izletničkih odredišta koje nude, primjerice, samo su dva u Hrvatskoj, a reklamiraju pet izleta u Crnu Goru, BiH, pa čak i Albaniju. Ministarstvo turizma novcem poreznih obveznika financira sajmove i promidžbu kako bi goste doveli u Hrvatsku, a agencije ih onda odvode na izletnička odredišta inozemstvo – tvrdi Krešimir Šapro.

Pero Kojan, iz Kojan korala, potvrdio je da problem s agencijama postoji duže vrijeme.

– Nadamo se kako će agencije promijeniti svoju politiku i uvidjeti da i mi u Konavlima imamo kvalitetnu ponudu. Mi stvaramo brend u agroturizmu, i povećanjem naše ponude bit će bolja i ukupna destinacija.

Svi sudionici “Mirisa Božića u Konavlima” naglasili su zadovoljstvo posjetom manifestaciji, gdje su i mnogim Konavljanima otkrili što sve mogu ponuditi, te se nadaju da će se mnogi odlučiti krenuti u posao agroturizma bilo kao vinari, proizvođači maslinova ulja ili domaćih specijaliteta, kroz obnovu tradicionalnih obrta ili kao iznajmljivači kuća za odmor ili organizatori izleta. Istaknuta je potreba za edukacijom poduzetnika kroz školu agroturizma u Konavlima te obilazak drugih agroodredišta.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr