Za razliku od kolega koji rade u Zagrebu, kontrolore karata na sisačkim parkiralištima još nitko nije fizički napao dok su obavljali svoj posao. No, uvrede i psovke dio su im svakodnevice.
Mladi su pristojniji
– Ljudi znaju galamiti, vikati, psovati... Neki su toliko željni da nam kažu što misle da trče za nama ili nas čekaju koliko god treba. Najčešće se samo okrenem i odem, ali nekada se moram i obraniti. Neugodnosti se, na žalost, događaju svakodnevno – priča Kosana Krunić, koja u Parkcomu radi već tri i pol godine, odnosno od kada je ta tvrtka dobila koncesiju za naplatu parkiranja u Sisku. U tvrtki kazne građanima svakodnevno dijeli petero djelatnika – tri žene i dva muškarca. No, kako sami kažu, ni jedni ni drugi nisu pošteđeni uvreda. Kosana Krunić kaže da su stariji građani uglavnom i neugodniji, ali da su žene ipak – najneugodnije.
– Mladi su pristojniji, dogodilo mi se čak da mi neki i zahvale nakon što su pronašli kaznu – kaže Kosana Krunić. Njezina kolegica Marina Oroz u Parkcomu je počela raditi u lipnju prošle godine. Brzo je shvatila da uvrede nije dobro preozbiljno shvaćati.
– Kada sam počela raditi, bilo je jako stresno. Teško su mi padale psovke i vika. No, nakon nekoliko mjeseci sam se nekako naviknula – kaže Marina Oroz. Kaže da građani u afektu ne biraju riječi.
U očaju prijete i tužbama
– Ma, i ne pamtim što mi sve kažu. Sjećam se riječi “gamad” i “sačekuše”, te su mi nekako najupečatljivije. Neki u očaju prijete tužbama, a neki budu čak i ljubazni. Neki nam namjerno iz zlobe plaćaju karte u posljednji trenutak – priča Marina Oroz. S druge strane, s nekima građanima suosjećaju, ali da u takvim situacijama ipak ne mogu ništa napraviti.
– Može se dogoditi da netko upiše krivi broj registracije u SMS poruku ili da kupi kartu i ostavi je na mjestu koje se ne vidi. U takvim slučajevima mogu se obratiti našoj upravi – kaže Marina Oroz. Direktor sisačkog Parkcoma kaže da je tih pritužbi sve manje jer su se ljudi naviknuli na to da moraju platiti kartu za parkiranje.
– Ljudi su se već naviknuli na sustav naplate. Ako ima nejasnoća ili problema, djelatnici građane šalju k meni. Uvijek se trudimo izaći im u susret – kaže direktor sisačkog Parkcoma Ivica Marković.
Kontrolore parking-karata do sada su napadali samo verbalno
Hrvati hrle u nabavu u susjednu zemlju: 'Pogledajte, torbe su mi pune, a sve to za 120 eura'
Razlika u cijeni karakterističnih proizvoda potrebnih za božićne i novogodišnje svečanosti pokazuje da je shopping u Italiji i dalje isplativ
Velika novost za umirovljenike: Hoće li ovo riješiti gorući problem s domovima?
U Ministarstvu rada i socijalne skrbi najavili su veća izdvajanja u 2025. za financiranje decentraliziranih funkcija djelatnosti socijalne skrbi.
FOTO Koliko zarađuju predsjednici država regije: Milanović među njima ima najveću plaću
Uz osnovne plaće, predsjednici često primaju i dodatne beneficije poput službenih rezidencija, troškova prijevoza, osiguranja i osoblja
Parfem ili toaletna voda? Istražili smo što ima intenzivniji miris i traje dulje!
VIDEO Robert Knjaz u neočekivanoj ulozi: S djecom razgovarao o važnim temama
Joj koliko bi se znao zaliti za njih. Zvali su mi pauka a karta mi istekla ni 5 minuta. Ma to su jos i blage rijeci sto su tu napisali sta bi im ja sastavio. To niko normalan nebi trebo da radi. Pa da vidim kako bi onda peljesili ljude. To su neradnici i dizu novac na tudjoj muci. Da normalne rade svoj poso i da ne gledaju kako da zavrnu ljude nebi dobijali te uvrede. Sigurno ima poneki koji je posten ali to je retko. Kao sto je retko nac ljubaznog policajca i objektivnog novinara i bile bi tu jos neke profesije ali o tome necemo:)