Nije im lako

Kontrolore parking-karata do sada su napadali samo verbalno

Foto: Nikola Čutuk/PIXSELL
Kontrolore parking-karata do sada su napadali samo verbalno
16.03.2011.
u 14:50
Kada sam počela raditi, bilo je stresno, teško su mi padale psovke i vika, no ubrzo sam se priviknula na to, kaže Marina Oroz iz sisačkog Parkcoma
Pogledaj originalni članak

Za razliku od kolega koji rade u Zagrebu, kontrolore karata na sisačkim parkiralištima još nitko nije fizički napao dok su obavljali svoj posao. No, uvrede i psovke dio su im svakodnevice.

Mladi su pristojniji

– Ljudi znaju galamiti, vikati, psovati... Neki su toliko željni da nam kažu što misle da trče za nama ili nas čekaju koliko god treba. Najčešće se samo okrenem i odem, ali nekada se moram i obraniti. Neugodnosti se, na žalost, događaju svakodnevno – priča Kosana Krunić, koja u Parkcomu radi već tri i pol godine, odnosno od kada je ta tvrtka dobila koncesiju za naplatu parkiranja u Sisku. U tvrtki kazne građanima svakodnevno dijeli petero djelatnika – tri žene i dva muškarca. No, kako sami kažu, ni jedni ni drugi nisu pošteđeni uvreda. Kosana Krunić kaže da su stariji građani uglavnom i neugodniji, ali da su žene ipak – najneugodnije.

– Mladi su pristojniji, dogodilo mi se čak da mi neki i zahvale nakon što su pronašli kaznu – kaže Kosana Krunić. Njezina kolegica Marina Oroz u Parkcomu je počela raditi u lipnju prošle godine. Brzo je shvatila da uvrede nije dobro preozbiljno shvaćati.

– Kada sam počela raditi, bilo je jako stresno. Teško su mi padale psovke i vika. No, nakon nekoliko mjeseci sam se nekako naviknula – kaže Marina Oroz. Kaže da građani u afektu ne biraju riječi.

U očaju prijete i tužbama

– Ma, i ne pamtim što mi sve kažu. Sjećam se riječi “gamad” i “sačekuše”, te su mi nekako najupečatljivije. Neki u očaju prijete tužbama, a neki budu čak i ljubazni. Neki nam namjerno iz zlobe plaćaju karte u posljednji trenutak – priča Marina Oroz. S druge strane, s nekima građanima suosjećaju, ali da u takvim situacijama ipak ne mogu ništa napraviti.

– Može se dogoditi da netko upiše krivi broj registracije u SMS poruku ili da kupi kartu i ostavi je na mjestu koje se ne vidi. U takvim slučajevima mogu se obratiti našoj upravi – kaže Marina Oroz. Direktor sisačkog Parkcoma kaže da je tih pritužbi sve manje jer su se ljudi naviknuli na to da moraju platiti kartu za parkiranje.

– Ljudi su se već naviknuli na sustav naplate. Ako ima nejasnoća ili problema, djelatnici građane šalju k meni. Uvijek se trudimo izaći im u susret – kaže direktor sisačkog Parkcoma Ivica Marković.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

OB
-obrisani-
21:28 12.08.2011.

Joj koliko bi se znao zaliti za njih. Zvali su mi pauka a karta mi istekla ni 5 minuta. Ma to su jos i blage rijeci sto su tu napisali sta bi im ja sastavio. To niko normalan nebi trebo da radi. Pa da vidim kako bi onda peljesili ljude. To su neradnici i dizu novac na tudjoj muci. Da normalne rade svoj poso i da ne gledaju kako da zavrnu ljude nebi dobijali te uvrede. Sigurno ima poneki koji je posten ali to je retko. Kao sto je retko nac ljubaznog policajca i objektivnog novinara i bile bi tu jos neke profesije ali o tome necemo:)

HE
hermaed
21:49 16.03.2011.

nema se komu tamo obratiti jer im u uredu sjedi nekulturni kreten koji razgovara na telefon ili noge drži na stolu dok razgovara sa strankama. i moj je slučaj bio krivo upisana registracija, dok mi je auto bio na servisu a zamjensko vozilo kod mene. i naravno, bio je bezobrazan, nije htio uvažiti argumente. dugo smo se svađali da bi na kraju uzeo uplatnicu i rekao da će poništiti. nakon tri mjeseca stiglo mi je pismo iz njihove uprave. opet svađa s djelatnikom no taj je bio pametniji i moglo mu se objasniti neke stvari...

PA
paraglajder
13:41 17.03.2011.

Lažljivci su to sve do jednoga kada se odeš žaliti izađe polupismeni majmun kojem je smrad iz usta jednak rafinerijskom a u uredu deru cajke.