Iz govora premijerke Jadranke Kosor, koja je s ministrom prometa, mora i infrastrukture Božidarom Kalmetom danas u Rijeci otvorila puni profil gradske obilaznice i nakon toga nazočila potpisivanju ugovora o produžetku obale i skladišnog prostora lučkog terminala Brajdica, dalo se naslutiti da nije donijela odluku o Kalmetinoj smjeni.
Pohvalivši prometno-gospodarski napredak grada u kriznoj 2009., naglasila je da će, “ako Bog da zdravlja, s ministrom za nekoliko mjeseci doći i na otvaranje ceste”, misleći na magistralnu prometnicu D-404 koja će povezati obilaznicu (čvor Draga) s kontejnerskim terminalom riječke luke, a u posljednjoj je fazi izgradnje.
Medijima je izjavila kako je s Kalmetom razgovarala i na putu za Rijeku te da čekaju rezultate istrage zagrebačke željezničke nesreće, nakon čega će odlučiti o daljnjim koracima. Sam ministar, iako je dan ranije kazao kako razmišlja o ostavci, u Rijeci je samo stao iza premijerkinih riječi. Također, Kosor je kazala i da nije razmišljala o “razlamanju” Ministarstva prometa, mora i infrastrukture na dva dijela. No, zato je svečano najavila isplatu dijela Inina duga, i to do večeras.
- Danas će biti isplaćen dio Inina duga, ukupno milijardu i 50 milijuna kuna. HAC će dobiti 400 milijuna kuna, u proračun ide 250 milijuna, a 400 će dobiti Hrvatske ceste. Ostatak duga Ina će isplatiti do ožujka, kazala je još jednom pohvalivši primjer Rijeke, gdje je, kako tvrdi, vidljivo kako nije važno “tko pripada kojoj opciji”, kad je o gospodarskim projektima riječ.
Investicija dogradnje gotovo devet kilometara zahtjevne dionice obilaznice s dva kilometra tunela i 500 metara vijadukata u koju je Autocesta Rijeka-Zagreb uložila više od milijardu kuna Riječanima je u posljednje dvije godine zadala mnoge glavobolje, no od jučer je i službeno stavljena u pogon važna tranzitna, turistička i gradska cesta na potezu Diračje-Orehovica, koja je ujedno, kako je resorni ministar Kalmeta naglasio, i najskuplja dionica ikad izgrađena u Hrvatskoj.
Premijerka se u Kalmetinu društvu, nakon svečanosti otvaranja ceste, uputila u riječku luku, gdje je potpisan 189 milijuna “težak” ugovor proširenja kontejnerskog terminala.
Momak23, jesi li ti sasvim svoj? Puno smo mi nedaća i nesreća prošli, pa nam nisu nove potrebne. Što se tiče trenera on treba prvi da leti, jer kad je dobio trnersku ulogu, odabrao je svoje igrače koji su odigrali kako im je trener rekao.