HTZ

Krenula kampanja za promociju posezone na 14 europskih tržišta

Foto: HTZ
HTZ
Foto: HTZ
HTZ
19.08.2019.
u 13:20
Kampanja za promociju posezone posebno je usmjerena na aktivni i nautički turizam kao i na promociju eno-gastronomije te prirodnih i kulturnih sadržaja koji predstavljaju glavne motive dolaska turista u tom razdoblju
Pogledaj originalni članak

Hrvatska turistička zajednica krenula je s velikom marketinškom kampanjom za promociju posezone koja će se do 31. listopada provoditi na 14 europskih emitivnih tržišta među kojima su Njemačka, Austrija, Poljska, Italija, Velika Britanija, Mađarska, Nizozemska, Francuska, Švedska, Švicarska, Češka, Slovenija, Slovačka i Španjolska. Aktivnosti u sklopu kampanje provode se putem offline i online komunikacijskih kanala, točnije putem televizije, printa, display oglašavanja, YouTube kanala te društvenih mreža Facebook, Instagram i Twitter.

Na samom vrhuncu turističke godine kada u Hrvatskoj boravi više od milijun turista dnevno krenuli smo s velikom kampanjom usmjerenom na promociju posezone. Ove godine bilježimo veliki porast dolazaka i noćenja u predsezoni, a vjerujemo da nas isto očekuje u rujnu i listopadu za koje već sada imamo dobre najave. Cilj nam je dodatno ojačati poziciju Hrvatske kao cjelogodišnje turističke destinacije“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić dodavši kako je Hrvatska do kraja listopada turistima diljem svijeta dostupna sa značajnim brojem aviolinija posebice gostima s tržišta Austrije, Velike Britanije, SAD i Francuske koji sve više preferiraju odmor u posezoni.

Kampanja za promociju posezone posebno je usmjerena na aktivni i nautički turizam kao i na promociju eno-gastronomije te prirodnih i kulturnih sadržaja koji predstavljaju glavne motive dolaska turista u tom razdoblju. Svi ponuđeni sadržaji, kao i mediji putem kojih se isti oglašavaju, posebno su pripremani i detaljno planirani u skladu s potražnjom tržišta zemalja u kojima se emitiraju.

Foto: HTZ
HTZ

Inače, u dosadašnjem dijelu godine Hrvatska turistička zajednica provela je tri velike promotivne kampanje, jednu za promociju predsezone te dvije brand kampanje. Prva brand kampanja provodila se na pet emitivnih tržišta, druga brand kampanja na osamnaest tržišta, dok se promocija predsezone odvijala na ukupno dvanaest tržišta.

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Pogledajte na vecernji.hr