Kad je riječ o poslovnim eventima, rođendanima, krstitkama, krizmi, bilo kakvoj prigodi kada se okuplja veselo drušvo, prvo što vam pada na pamet, ako sve uzvanike želite dobro nahraniti, jest catering. Najjednostavniji i najbrži način da dobijete hranu po želji, lijepo dekoriranu i raznovrsnu, za svakoga ponešto. Vi samo nazovete, izrazite svoje želje i kažete koliko uzvanika očekujete i kada očekujete dostavu hrane, i sve je riješeno. Ništa jednostavnije, zar ne?
No krenuti u bilo kakav posao s pripremom hrane nije lako, to zna svatko tko je ikad pomišljao da otvori “nešto svoje”. I baš zato nas oduševljavaju ugostitelji koji na našim prostorima opstaju dugi niz godina, ugostitelji s čijom su uslugom klijenti zadovoljni i koji svoje poslovne godine završavaju u plusu.
Jedan od takvih ugostitelja, čiji se posao s godinama samo širi i raste, vlasnik je Cateringa Dodivero, Roman Sumpor. U ugostiteljskim je vodama još od 1998. godine, kada je odlučio osamostaliti se i pokrenuti “nešto” svoje, postati poduzetnik. Kada je krenuo s cateringom, u Zagrebu su bila samo četvorica ugostitelja koji su plivali tim vodama, a Roman je bio peti.
Početak je bio težak, kako se sjeća Roman, jer su on i supruga krenuli doslovno od nule. Isprva su sve radili sami, a nakon nekog vremena zaposlili su još dvoje radnika. “Radilo se od jutra do mraka, spadali smo s nogu od umora”, priča nam Roman.
Počeli smo s tjesteninom
Trebalo im je godinu i pol dana da posao postane profitabilan. Ulazak na kulinarsko tržište i proboj među gurmane, Catering Dodivero je počeo ponudom tjestenine.
“Mi smo krenuli zapravo kao spaghetteria, to je tada ljudima bilo zanimljivo. Zvučalo je kao pizzeria, a zapravo smo nudili nekoliko vrsta tjestenine. Onda smo uveli gablece”, sjeća se Roman svojih početaka.
Danas, 25 godina kasnije, priča je posve drukčija. Tijekom svih tih godina ponuda cateringa se širila i danas imaju mnoštvo menija za razne prigode, a više ne radi samo obitelj, na dnevnoj razini isporučuju i do 400 obroka.
“Menije sastavljamo prema prigodama, odnosno prilagođavamo se klijentima i njihovim željama. U ponudi imamo i veganske, vegetarijanske i bezglutenske obroke. Ako je riječ o 800 obroka po eventu, ponekad je teško svima izaći ususret, ali dajemo sve od sebe”, kaže Roman Sumpor.
Za uspješan ugostiteljski posao važna je dobra komunikacija
Kako rade s ljudima i kako je cilj njihova poslovanja prije svega zadovoljan klijent, Roman stavlja naglasak na kvalitetnu komunikaciju. Za operatera su izabrali A1 Hrvatska, koji im osigurava baš sve što je potrebno, od kvalitetnog i brzog interneta do funkcionalne naplate preko blagajne i POS uređaja. Kako je važno da budu u stalnom kontaktu, kao tim, umreženi su i besplatnim međusobnim pozivima.
Na pitanje kako se nosi s izazovima u poslu, vlasnik Dodivera je odgovorio kako je najveći izazov zadovoljiti sve potrebe kupca, ali da je to njemu i njegovu timu i inspiracija. “A za frustraciju”, kaže on, “nema mjesta u našemu kolektivu”.
Da su klijenti zadovoljni s uslugom Dodivero tima, pokazuju i brojne pozitivne recenzije, a kada smo Romana pitali koja je tajna njihova poslovnog uspjeha, sa smiješkom je odgovorio: “Upornost i volja. Tko nije uporan i ne želi raditi, može odmah staviti ključ u bravu”.
Sadržaj donosimo u suradnji s A1.