Među velikim medijima restrukturiranje uzima danak – magazini Time i People ukidaju 500 radnih mjesta.
Direktorica tih izdanja Laura Lang kazala je da je riječ o šest posto od ukupno osam tisuća radnih mjesta u toj velikoj medijskoj kompaniji te je naglasila da je to restrukturiranje bilo nužno kako bi se ti mediji što bolje prilagodili dubokim promjenama kroz koje prolazi kompletna medijska industrija.
Korporacija Time Inc. djeluje u cijelome svijetu i izdaje 95 magazina, a do otpuštanja će doći u svim redakcijama i u svim zemljama. Tako su glavni urednik i direktor magazina Time novinarima uputili pismo kojim pozivaju da se uredništvu javi šest dragovoljaca koji žele otići iz redakcije toga glasovitog magazina. Ako se do 13. veljače ne jave oni koji svojevoljno žele otići, uredništvo će morati podijeliti toliko otkaza.
Problemi s kojima se susreće Time Inc. isti su kao i oni koji muče ostale američke magazine. Najveći problem posljednjih nekoliko godina je to što oglašivači u sve većem broju zaobilaze skupi oglasni prostor na stranicama šarenih magazina. Tako je kompanija priopćila da je gašenje radnih mjesta nužna mjera štednje.
Newsweek, najveći rival Timea, potkraj prošle godine ugasio je svoje tiskano izdanje nakon što su ga napustili i oglašivači i čitatelji. No, Time je ipak uspio zadržati svoje čitatelje i prodaje oko 3,2 milijuna primjeraka tjedno, ali oglasa – nema!