Stresno iskustvo

Kupila kartu za bus, a došao pun kombi: 'Stigla je u zadnji tren, zna se dogoditi...'

Foto: Borna Filić/PIXSELL
Autobusni kolodvor Zagreb
Foto: Duško Jaramaz/PIXSELL
Dijana Katica
05.02.2019.
u 21:57
Sretan kraj: Vozač kombija kupio mi je kartu za prvi sljedeći autobus i stigla sam, kaže Katica
Pogledaj originalni članak

Je li normalno kupiti kartu za autobus, a da vas na peronu dočeka – kombi? Nije problem ni ako je, unatoč kupljenoj karti, svih devet sjedala već zauzeto? Za vlasnika prijevozničke tvrtke Autopromet Zagreb stvari stoje otprilike tako nekako. Za putnicu koja je jučer namjeravala iz Zagreba na poslovni sastanak u Rijeku autobusom u 6 sati ta ranojutarnja epizoda na zagrebačkom kolodvoru nije bila ni uobičajena ni toliko bezazlena. U Rijeci ju je čekao važan poslovni sastanak, kašnjenje nije dolazilo u obzir, i prvo se šokirala kad se suočila s kombijem umjesto s autobusom, a popriličan joj je stres bio i kad je shvatila da su sva sjedala popunjena i da za nju više nema mjesta.

– Obično putujem svojim autom, ali htjela sam prije sastanka poslati još neke e-mailove pa sam se ovaj put odlučila za autobus. Ne znam što mi je u trenutku kad sam se spustila na peron 303 bilo luđe; što su mi prodali kartu za autobus kojeg zapravo nema ili što su mi prodali kartu za mjesto koje je već zauzeto – kaže Zagrepčanka Dijana Katica, inače naša poznata turistička radnica.

Foto: Duško Jaramaz/PIXSELL
Turistička djelatnica Dijana Katica tog se jutra žurila na poslovni sastanak u Rijeku...

– Na kraju je sve dobro završilo, vozač kombija kupio mi je kartu za prvi sljedeći autobus i u Rijeku sam ipak stigla na vrijeme, odradila sastanak, ali idući ću put dvaput razmisliti kad mi padne na pamet putovati autobusom.

Na zagrebačkom Autobusnom kolodvoru, gdje je karta kupljena, o tome što se dogodilo jučer se nisu mogli očitovati. Detaljan pismeni odgovor, priznajući da jučerašnji slučaj nije jedini, obećali su poslati danas. U Autoprometu Zagreb, kako se da vidjeti s početka teksta, u cijeloj priči ne vide nekih posebnih problema.

– Znam za taj slučaj, gospođa je stigla u zadnji tren, koju minutu prije polaska. Zna se ponekad dogoditi da u takvoj situaciji bude prodano više karata nego što ima sjedala... – započinje Krunoslav Škreb, vlasnik tvrtke Autopromet Zagreb, koja ima 26 autobusa, minibusova, kombija.

– Pitali smo gospođu kad ima sastanak, riješili joj kartu za idući autobus, a da smo vidjeli da bi to moglo biti prekasno, u taj bismo autobus premjestili nekog od putnika iz kombija da ona može krenuti s nama u šest sati... – tumači Škreb.

Ne smatra da bi to bilo “krumpiranje” putnika i da je oštećen itko tko je očekivao komfor autobusnog sjedala, a dobije kombi.

– Ovo je vrlo komforan kombi i, vjerujte, kad jednom probaju, mnogi putnici traže ga i idući put – uvjerava K. Škreb.

Pogledajte i video o tome kako građani nezakonito smanjuju račune za plin i struju:

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 37

IS
istinaizlike
22:52 05.02.2019.

U državi u kojoj kupiš kartu za vlak a dočeka te autobus nije ništa čudno.

Avatar Verbalni_delikt
Verbalni_delikt
00:16 06.02.2019.

Kakve veze ima što je žena došla nekoliko minuta prije polaska? Ne smiješ prodati karata više nego što ima mjesta u vozilu. Žena je kupila kartu za mjesto u autobusu, a jel došla 5 minuta ili 50 minuta prije polaska nema nikakve veze s time. Koji je ovo muljaroš

KO
koraknaprijed
02:31 06.02.2019.

To je odlican zavrsetak price stigla je na vrijeme, iduci put neka oproba srecu sa Croatia bus, kupis kartu basne dodje, cekas drugoga koji ni trebao stic sat vremena kasnije ,taj kasni 45 minuts jer soferi svercaju cigare u Neumu i izgubis let za Rim