Francuske željeznice objavile su da su napravile “malu pogrešku” u svom sustavu nabave i naručile dvije tisuće vlakova koji su preširoki za velik broj platformi na kolodvorima diljem zemlje.
– Problem smo otkrili malo prekasno. Priznajemo pogrešku i doista nam je žao, izjavio je glasnogovornik RFF-a, nacionalnog željezničkog operatora. Do pogreške je došlo jer je SNCF, državna tvrtka koja upravlja kolodvorima, javila RFF-u podatke o širinama platformi sagrađenim u posljednjih 30 godina, dok je većina ostalih platformi, starijih od pola stoljeća, znatno šira. Naručeni vlakovi već su u proizvodnji, njihova podvozja već su načinjena i povratka nema. Zbog toga u Francuskoj počinje velika rekonstrukcija kolodvora na kojima će sve stare platforme biti smanjene kako bi novi vlakovi nesmetano prometovali. Trošak rekonstrukcije nemoguće je predvidjeti, no već je do sada potrošeno oko 80 milijuna eura.
– Problem ponajprije leži u apsurdnom željezničkom sustavu Francuske – kaže tamošnji ministar prometa Frederic Cuvillier.
Ne bi bilo na odmet, da naš veleposlanik u Republici Francuskoj, nesuđeni akademik, drug Goldstein zamoli Francuze , da one vlakove koje misle rashodovati , barem 5 kompozicija prodaju HŽ po povlaštenoj (otpadnoj) cijeni, pa će biti opet mnogo sigurniji i udobniji od ovih raga sa kojima se sada vozimo.