DressApp.GREEN

Lansirana aplikaciju za prodaju viška stvari iz ormara

Lansirana aplikaciju za prodaju viška stvari iz ormara
03.07.2024.
u 09:50
Poduzetnica Maja Pulić projekt razvija uz podršku Zagrebačkog inovacijskog centra ZICER-a
Pogledaj originalni članak

Lansirana je domaća platforma DressApp.GREEN koja se bavi gorućim problemom modne održivosti i štetnog trenda brze mode zbog kojega godišnje odbacimo više od 90 milijuna tona odjeće i obuće, izvijestili su iz tvrtke. Platforma je, kažu u priopćenju, kombinacija društvene mreže i web shopa, a korisnici putem nje mogu prodavati svoj višak modnih artikala, kupovati artikle drugih korisnika, ali i objavljivati dnevne modne kombinacije kako bi inspirirali ostale članove da više koriste ono što već imaju u ormaru. U aplikaciji su integrirani sustavi za dostavu i plaćanje, a kupac ima pravo na plaćeni povrat ako artikl ne odgovara onom iz oglasa. Time DressApp.GREEN jamči potpunu sigurnost i zaštitu kupca i prodavatelja te korisnicima pruža premium uslugu s podrškom dostupnom od 0 do 24 sata.

"Iako je riječ o tehnološki zahtjevnom projektu u čiji su razvoj utrošene gotovo dvije godine intenzivnog rada, samo korisničko iskustvo za krajnje korisnike iznimno je jednostavno i ugodno. Nakon preuzimanja aplikacije korisnik se registrira svojom e-mail adresom i odmah može početi koristiti aplikaciju kao kupac, prodavatelj ili oboje. Kupac kupuje kao na bilo kojem drugom web shopu, u dva klika, a kako je u današnje vrijeme online sigurnost postala prioritet u DressApp.GREEN-u smo za uslugu naplate potpisali suradnju sa svjetski poznatim servisom STRIPE koji koriste brojne tehnološke tvrtke i platforme za kupnju kao što su Shopify, Zoom, Amazon, Google, Lyft i sl.", pojašnjava Maja Pulić, osnivačica startupa DressApp.GREEN.

Korisnička služba platforme DressApp.GREEN dostupna je 0 – 24 putem društvenih mreža, maila ili WhatsAppa, kako je korisniku lakše. Poduzetnica Maja Pulić ovaj projekt razvija uz potpunu podršku Zagrebačkog inovacijskog centra ZICER-a. Iako je u početnoj fazi primarna funkcija aplikacije kupnja i prodaja, pod sloganom #nemoraskupitsve naglašava da second hand nije jedini način poticanja modne održivosti. U planu im je promovirati iznajmljivanje odjeće, posuđivanje, češće i dulje nošenje onog što već imamo, biranje kvalitetnijih artikala koji će trajati godinama, ekološke materijale, recikliranje, doniranje te davanje prednosti domaćim proizvođačima i dizajnerima. To je niz koraka koji bi trebali pridonijeti borbi protiv klimatskih promjena, a koje su izravno uzrokovane modnom industrijom kao trećim najvećim zagađivačem današnjice. Aplikacija je dostupna za preuzimanje putem Google Play i App Store trgovina.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.