U TRI GODINE

Laqo Croatia osiguranja iskoračilo u metaverzum, u digitalizaciju investirali 30 milijuna eura

Foto: Petar Santini
LAQO predstavio prvi svjetski Muzej osiguranja u metaversu
Foto: Petar Santini
LAQO predstavio prvi svjetski Muzej osiguranja u metaversu
Foto: Petar Santini
LAQO predstavio prvi svjetski Muzej osiguranja u metaversu
Foto: Petar Santini
LAQO predstavio prvi svjetski Muzej osiguranja u metaversu
03.03.2023.
u 12:59
Nastavak je to ulaganja u inovacije, a muzejom u virtualnom svijetu žele dočarati tradicionalno iskustvo sklapanja police osiguranja, objasnila je Ana Zovko, direktorica za digitalni razvoj CO
Pogledaj originalni članak

Laqo, prvo digitalno osiguranje Croatia osiguranja (CO), otvorilo je muzej u metaverzumu, konkretnije na Decentralandu, jednoj od najpoznatijih metaverzum platformi. Laqo je tako prva velika domaća kompanija, i među rijetkima u svijetu, koja je odlučila zakupiti prostor u virtualnom svijetu te ga koristiti za promociju i marketing, za što ga tvrtke najčešće i koriste.

Nastavak je to ulaganja u inovacije, a muzejom u virtualnom svijetu žele dočarati tradicionalno iskustvo sklapanja police osiguranja, objasnila je Ana Zovko, direktorica za digitalni razvoj CO. Posjetitelji virtualnog muzeja moći će saznati sve o uvjetima i načinima sklapanja osiguranja u Laqou.

PROMO

LAQO predstavio prvi svjetski Muzej osiguranja u metaversu

Tomašković: „Mi u Croatia osiguranju u novim tehnologijama vidimo priliku. Metaverse je za nas još jedan od terena na kojima pomičemo granice osigurateljnog svijeta. Naša je odgovornost razumjeti budućnost i pripremiti se za nju prema očekivanjima i potrebama naših korisnika. Od 2020. godine do danas uložili smo više od 250 milijuna kuna u digitalizaciju poslovanja, a s ulaganjima ćemo nastaviti i ove godine s dodatnih 100 milijuna kuna“

Laqo muzej za CO je radila poznata agencija Bruketa&Žinić&Grey, a kreativni direktor Davor Bruketa otkiva da im je ovo bilo prvo iskustvo gradnje kampanje u metaverzumu. - Motiv muzeja je motivacijski, no očekujemo da će se tamo događati važne stvari koje će utjecati na biznis i na društvo - kaže Bruketa. Laqo, odnosno Croatia osiguranje, stoga želi biti na pravom mjestu u pravo vrijeme, no ostati broj jedan na tržištu iziskuje konstantna ulaganja. - U protekle tri godine investicije samo u digitalizaciju iznosile su 30 milijuna eura - izjavio je Davor Tomašković, predsjednik uprave Croatia osiguranja. Broj zaposlenika u IT-iju udvostručili su na 200. 

>> VIDEO Nevjerojatan robotski sustav hrvatske tvrtke: Namijenjen je za borbu protiv terorizma i za krizne situacije

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.