Gerila marketing

Lažnim oglasom za skupi auto župan reklamirao županiju?

Foto: Mladen Mandić/Večernji list
Lažnim oglasom za skupi auto župan reklamirao županiju?
09.03.2010.
u 14:21
Novi auto neće kupovati, a cilj lažnog oglasa je postignut, smatra župan, koji je inače marketinški stručnjak te predaje na fakultetu.
Pogledaj originalni članak

Iz Županije krapinsko-zagorske hrvatskim je medijima danas ujutro stigao pomalo neobičan poziv za izvanrednu konferenciju za medije u 12.30 sati s jedinom temom da krapinsko-zagorski župan Siniša Hajdaš Dončić kupuje automobil vrijedan 400.000 kuna te je slovima još naznačeno kako je riječ o četiristo tisuća kuna. Podsjetimo, prije osam dana u Narodnim je novinama županija objavila oglas da na operativni leasing nabavlja službeno vozilo s preciziranim karakteristikama kako mora biti crne boje na sva četiri pogona te da mora imati najmanje 260 konjskih snaga. Najjeftinije vozilo koje bi odgovaralo tim karakteristikama bila bi škoda superb koja bi s prosječnom opremom stajala oko 370.000 kuna.

Šok za novinare

No svojom uvodnom rečenicom župan je šokirao prisutne novinare. "Pronašli leš bez glave, ruku i nogu", "Neispravni kanaderi", "40 posto Hrvatica ne koristi kontracepciju". U ovo recesijsko vrijeme mi smo iskoristili medije kako bi informacijom da županija nabavlja službeni automobil zadobili medijsku pozornost kako bismo predstavili svoj turistički projekt "Bajka na dlanu" koji u tišini pripremamo već godinu dana i s kojim želimo krenuti u agresivnu kampanju na nacionalne medije, posebice na širem zagrebačkom tržištu.

Nakon što je projekt predstavljen, župan se ispričao prisutnim novinarima te nastavio o bajkovitom Zagorju:

- Bilo jednom čarobno Zagorje sa sedam zelenih gora, sedam bistrih rječica i sedam ljupkih gradova.

Nakon Bajke na dlanu novinari su ponovno priču skrenuli na bajku na "četiri kotača". Župan je objasnio kako je ovdje riječ o tipičnom primjeru "gerila marketinga" koji je poznat u poslovnoj ekonomiji, a on je ipak marketinški stručnjak i predaje na fakultetu.

Poljuljano povjerenje u župana

Dodao je kako je u konkretnom slučaju oglas u Narodnim novinama stajao oko 1200 kuna, poništenje natječaja stajat će dodatnih tristotinjak kuna i županija će za sitne novce dobiti reklamu koju bi inače platili puno više. Na raspisani pak natječaj stigla je jedna ponuda, no krapinsko-zagorski župan i dalje će se, naglasio je, bar u ovoj godini voziti u svojoj staroj vectri. Jer, dodao je, vrijeme je recesije i krize i županija nema namjeru nabavljati novi automobil. Iako će malo koji novinar povjerovati u cijelu priču kako je unaprijed sve bilo isplanirano, postavlja se i pitanje županove vjerodostojnosti. Jer kako će mu u budućnosti netko vjerovati govori li istinu ili pak obmanjuje javnost?

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 21

ND
natasa_de
22:11 09.03.2010.

Ne misli zupan da smo mi bedasti nego novinari. Dovoljno je inteligentan da vidi na sta lete novinari i iskoristio ih je za dobrobit zupanije a novinarcici su sada malo ljuti zato sta su nasjeli ko klinci pa sad vise ne vole zupana ! Na kraju krajeva bolje da pisu o necem dobrom, jer je to danas rijetko ,umjesto da se sad dure i pokusavaju osvetiti pljuvanjem po nekom tko je pametniji ! ! Bravo zupan!

NE
numai_echitabil
12:15 10.03.2010.

Ovaj \"genijalni\" župan je slika i prilika tipičnog hrvatskog političara! On se u gerila marketing razumije strašno... Umjesto da radi na promociji svoje županije - kad bi imao viziju i strategiju - on zlorabi službeno glasilo Narodne novine. Pa nisu Narodne novine za objavu šala i pošalica lokalnih šerifa... Baš me zanima uspjeh tog njegovog oglasa i je li sad procvao turizam...

MA
maca
21:00 09.03.2010.

napokon malo kreative u ovoj politički zamornoj državi