LEAP SUMMIT

Nikad nije bilo lakše plasirati lažne vijesti

Foto: Sandra Simunovic/PIXSELL
Foto: Sandra Simunovic/PIXSELL
Foto: Sandra Simunovic/PIXSELL
Foto: Sandra Simunovic/PIXSELL
Foto: Sandra Simunovic/PIXSELL
17.03.2018.
u 16:40
Zakoni ne mogu slijediti promjene u tehnologiji i zato pojedinci moraju koristiti najboljeg suca za procjenu vijesti - svoj mozak
Pogledaj originalni članak

O odnosu između tradicionalnih medija i lažnih vijesti, u svijetu poznatih pod terminom “fake news”, na posljednjem danu LEAP Summita danas su govorili glavni urednici 24 sata i Poslovnog dnevnika, Goran Gavranović i Vladimir Nišević.

Termin je postao svjetski poznat nakon prošle predsjedničke kampanje u SAD-u, a panelisti su se složili da je razlika između netočnih i lažnih vijesti namjera.

- Nekad smo takve vijesti zvali propaganda i obično je država stajala iza njih. Danas svatko na društvenim mrežama može izrazito jeftino pokrenuti lavinu lažnih vijesti i nitko ne snosi pravnu odgovornost za njih - pojasnio je Gavranović problem poplave lažnih vijesti pojavom interneta.

Foto: Sandra Simunovic/PIXSELL
Foto: Sandra Simunovic/PIXSELL
Foto: Sandra Simunovic/PIXSELL
Foto: Sandra Simunovic/PIXSELL
Foto: Sandra Simunovic/PIXSELL

Nišević je istaknuo da je za tradicionalne, etablirane medije navala lažnih vijesti zapravo prilika.

- Naša je zadaća da povećanjem kredibilnosti budemo vodič za korisnike - govori on.

Zakoni ne mogu slijediti promjene u tehnologiji, zaključuju panelisti, i zato pojedinci moraju koristiti najboljeg suca za procjenu vijesti, svoj mozak.

Matej Lončarić iz 24 sata održao je pak predavanje o dobrim marketinškim rješenjima u suradnji s influencerima, kreatorima popularnog sadržaja na društvenim mrežama, kako bi se mladoj i zahtjevnoj publici dobro predstavio proizvod.

- Šest od deset korisnika, prema nekim istraživanjima, govori da bi kupilo proizvod koji mu preporuči influencer kojeg prati na društvenim mrežama - pojašnjava Lončarić.

Zbog toga valja obratiti pozornost na autentičnost influencera, doseg publike kojoj se obraća te povijest njegovih suradnji, rekao je Lončarić, i otkrio da popularne influencere treba čim manje upućivati da predstave proizvod jer oni najbolje znaju kako se povezati sa svojim pratiteljima.

 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

Avatar mofo
mofo
03:12 18.03.2018.

Haha 24 sata o lažnim vijestima, a večernji prenosi.. di ćeš veće ironije...

Avatar Ante-Portas
Ante-Portas
18:14 17.03.2018.

Fake news je najlakse uvaliti desnicarima i religioznim, oni ne znaju koristiti mozak, slusaju samo velikog vodju, informiraju se na YT, vjeruju u knjigu nepoznatih autora napisanu prije 1500 godina.