Kolumna

Licemjerje po kojem smrdi Hrvatska posljedica je dvostrukih mjerila u kojima nacija razara društvo

Foto: VLADIMIR SMIRNOV/NEWSCOM
Licemjerje po kojem smrdi Hrvatska posljedica je dvostrukih mjerila u kojima nacija razara društvo
03.04.2023.
u 14:00
Jedinstvo nacije?! Koncept koliko nemoguć, toliko i opasan. Jer da su se nacije kadre ujediniti oko vitalno civilizacijskih stvari, onda bismo živjeli u idealnom društvu. Recimo, da se nacija ujedini protiv pedofilije u crkvi i pedofilije uopće. Protiv ugnjetavanja žena. Protiv siromaštva. Protiv diskriminacije manjina. Protiv protivnika prava na bračnu sreću shodno seksualnim sklonostima. Protiv paradoksa da nacija bude posao a ne rođenje. Protiv nepismenosti. Protiv primitivizma i gluposti. Protiv svakog oblika fašizma i socijalne nepravde.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača