Stigmatiziranje

“Lidlići” i burne reakcije građana o etiketiranju djece

Foto: Thinkstock
“Lidlići” i burne reakcije građana o etiketiranju djece
01.10.2017.
u 15:16
Djeca koja nose markiranu odjeću i imaju skupe mobitele misle da im to daje vrijednost i rugaju se djeci koja to nemaju – kaže G. Buljan Flander
Pogledaj originalni članak

Zbog vijesti da je među vrtićkom djecom u Splitu u upotrebi naziv “lidlići” za djecu kojoj roditelji kupuju odjeću u Lidlu, što je prenio portal Splitski dnevnik, užarile su se društvene mreže i otvorile rasprave građana koji se zgražaju nad stigmatiziranjem djece čiji se djeci koja to nemaju.

Roditelji moraju znati da je loše da im djeca svoju vrijednost vide kroz materijalno i da je nedopustivo izrugivanje zbog odjeće, odnosno da se zato neko dijete osjeća manje vrijednim – kaže G. Buljan Flander.

Zbog “lidlića” neki se pitaju je li u pozadini i marketinška priča. No, PR stručnjaci ističu da si ovakvo što velika kompanija sama ne bi priuštila jer je to negativan PR, no misle da je Lidl na “lidliće” trebao reagirati.

 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 25

Avatar Petarpetar
Petarpetar
17:35 01.10.2017.

Lidl je zakom za odjecu tipa peri deri, bolje da ih zovu lidlici nego Kplusici zamisli tek te sramote :-)salu na stranu, te markirane klince treba sutra izbacit iz vrtica pa nek ih roditelji upisu u privatne vrtice medju guccice i armanice.

OV
Ovozemaljski
17:23 01.10.2017.

Kad bi se moje dijete nekome rugalo zbog odjece ili neimastine, obukao bi ga upravo u tu robu kakvu ima taj kojem se rugao i kupio bi mu mobitel iz 1998 godine...

AM
AMD------------------------
19:34 01.10.2017.

primitivizam polupismeni udbaskih potomaka se nastavlja. da im roditelji imaju samo 1%kulture,rednosti ,vlasnika lidla znali bi ,da su sramotna rulja bez rednosti,etike,odgoja .