Logo za Knin

Ljubičić napravio logo za Knin: Za razliku od Vukovara Knin je neiskorišteni brend

Ljubičić napravio logo za Knin: Za razliku od Vukovara Knin je neiskorišteni brend
04.08.2023.
u 19:25
Poznati naš dizajner i likovni umjetnik Boris Ljubičić dao je svoj doprinos gradu Kninu uočivši kako nije brendiran i nema svoj vizualni identitet te je poznat jedino po najduljoj hrvatskoj zastavi. Smatra kako ga treba vizualno izdvojiti i odrediti za buduće generacije
Pogledaj originalni članak

Nagrađivani i u svijetu cijenjeni naš dizajner Boris Ljubičić poslao nam je svoju zamisao kako treba izgledati logotip grada Knina. Uz dizajn poslao nam je i opis svoje zamisli te zašto smatra da Knin treba brendiranje.

Grad KNIN je ključno mjesto u kojem je 5. kolovoza 1995. stvorena Hrvatska. Za razliku od Vukovara koji je postao simbol i brend nastanka hrvatske države, u Kninu se tek vijori najduža trobojnica u Hrvatskoj . A Knin je naš pobjednički brend i treba mu vizualni identitet kojim se to jasno pokazuje. Strelica u slovu 'K' je ilustracija kako su naši vojnici provlačeći se kroz druga slova osvojili ključni grad! Grad KNINJ je ključa točka novije hrvatske povijesti. KNIN ima svoju davnu i slavnu povijest kao i onu između ranijih vremena. Bio je poveznicom Dalmacije sa Zagrebom čuvenim 'Marjan Expressom'. Ali ništa više od toga. Stvaranjem Hrvatske države KNIN je veličanstvenom vojnom operacijom OLUJA definirao Hrvatsku kao samostalnu i slobodnu državu nakon punih 9 stoljeća. Za razliku od Vukovara KNIN je neiskorišteni brend. Ovo je prijedlog loga kojim se istinski mogu brendirati događaji, predmeti kao i samo mjesto, a mjesto je znakovito i pogodno. Ime od samo četiri slova! Kako im dati sliku, obilježje, identitet? Zapravo identitet već postoji ali nije dizajniran. Usudio sam se upustiti u projekt loga KNIN iz suvremene perspektive 21. stoljeća. Više prijedloga, iako s razlikama, pričaju temeljnu priču, priču o gradu koji s razlogom ima najdužu zastavu, kao temelj državnosti u cijeloj Hrvatskoj. Grad ponosa i slave kojeg treba vizualno izdvojiti i odrediti za buduće generacije. Ovaj projekt se lako i jasno primjenjuje na sve sadržaje u domeni grada, turističke zajednice, gospodarstvenih proizvoda ili usluga, posebno suvenira i mnogo više od toga.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.