Hrvatski će se turizam na skoroj turističkoj burzi u Londonu još malo odmaknuti od “Mediterana kakav je nekad bio”. Sa starim sloganom o klin se vješaju i stare uniforme informatora Hrvatske turističke zajednice, a mijenja se i izgled štanda. Bit će otvoren bez pregrada među suizlagačima i jedino će skladišni dio imati zidove.
Haljine umjesto bluza
Informatorice će umjesto pomalo dosadnih sivo-plavih suknji i bluza nositi haljine, a mladići će klasična odijela s prslucima zamijeniti ležernijim hlačama i košuljama. Dominirat će plava i bijela, a i jednima i drugima na odjeći će crvenim slovima biti aplicirano “Croatia, Full od Life”. Kao uostalom i na više mjesta na štandu.
Sve ne bi li se Hrvatsku prikazalo, uz potporu novog slogana, kao energičnu mediteransku destinaciju punu života i sadržaja. No, upravo su te osobine, kako se neslužbeno čuje, izostale u pripremi samog nastupa na jednoj od najvažnijih burzi turizma u svijetu – World Travel Market, koji će za tjedan dana u Londonu okupiti oko pet tisuća izlagača iz 186 zemalja i regija. Veliki je skup turističke industrije iz cijelog svijeta pred vratima, a izgled hrvatskog štanda dogovarao se do prije koji dan i uniforme se tek šiju!?
Kašnjenje, pri tome, navodno nije jedini gaf Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, koji vodi direktor Ratomir Ivičić. U vrhu nacionalne promidžbene organizacije, kako se čuje na hodnicima Ministarstva turizma, potpuno je izostala inicijativa, pa je štand zamalo ostao isti kao lanjski.
Nikakva tragedija da novi slogan hrvatskog turizma nije netom lansiran. I to prilično bombastično, upravo u Londonu, za što je potrošeno 426.000 funti. Tim više neshvatljivo je da je netko mogao zaboraviti na sva zvona razglasiti i novi slogan i novu promocijsku ideju na prvom velikom nadolazećem turističkom sajmu.
– Ministar je bio jako ljutit, smatra da u Glavnom uredu HTZ-a nema dovoljno kreativnosti i inicijative i malo je nedostajalo da bude smjena. Ali, nakon što je bio nezadovoljan s Meri Matešić, nije htio sada prije izbora odlučivati o još jednoj sudbini... – ispričao nam je, pod uvjetom da ne objavimo ime, naš izvor iz Ministarstva turizma.
Sam ministar Darko Lorencin ne želi komentirati pripreme za londonsku burzu i za sva pitanja upućuje na Glavni ured HTZ-a.
Ni otamo, međutim, nema jasnog objašnjenja. Na pitanje je li točno da je Lorencin tražio da se za londonski sajam mijenja izgled štanda i uniformi, odgovaraju da se “u određene izmjene koncepcije štanda i izgleda uniformi, a u suradnji s Ministarstvom turizma, ide zbog usklađivanja svih aktivnosti s novim krovnim komunikacijskim konceptom”.
Uložit će 120.000 eura
Doznaje se i da će Hrvatska turistička zajednica u svoj londonski nastup investirati oko 120.000 eura. Za naše relacije dosta, za londonske ništa posebno, no problem i nije u novcu.
Glavni ured HTZ-a iz lanjske je godine u ovu prenio čak 71 milijun nepotrošenih kuna, a promidžbenoj mašineriji s godišnjim budžetom od tristotinjak milijuna nitko i ne daje novac na štednju, nego da ga što efikasnije potroši.
tko zna ;što bi s njegovim prethodnikom iz ove USPEŠNE vlade...? a ovog NEDORASTA bumo uskoro videli za škovacina