140 prekršaja

Lovranac u mercedesu jurio kroz Liku 217 kilometara na sat

Foto: Hrvoje Jelavić/Pixsell
Lovranac u mercedesu jurio kroz Liku 217 kilometara na sat
12.07.2010.
u 16:30
Mercedes CLS riječke registracije "nagazio" je jedan Lovranac (36) i postigao brzinu od 217 kilometara na sat. Rekord držii anonimni vozač koji je za Martinje 2008. vozio čak 243 kilometra na sat.
Pogledaj originalni članak

GOSPIĆ – Proteklog vikenda na području Ličko-senjske županije policija je provela niz preventivnih akcija. Utvrđeno je ukupno 140 prekršaja iz sigurnosti prometa na cestama, od kojih se 86 prekršaja odnosi na upravljanje vozilom nepropisnom brzinom i 22 prekršaja upravljanja pod utjecajem alkohola.

Najveća utvrđena brzina bila je ona izmjerena na Ličanki kod odmorišta Jadova nedaleko od Gospića. Mercedes CLS riječke registracije "nagazio" je jedan Lovranac (36) i postigao brzinu od 217 kilometara na sat. Rekord drži anonimni vozač koji je za Martinje 2008. vozio čak 243 kilometra na sat.

Najveća koncentracija alkohola izmjerena je u Gospiću i to 41-godišnjaku iz Zadra (1,97 g/kg). U jednom slučaju vozač je  zadržan na triježnjenju u prostorijama policije zbog očite namjere da nastavi s kršenjem prometnih propisa. 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

Avatar m_m
m_m
17:46 12.07.2010.

Pa nije loše ... Samo, čujem da se rekordi ne priznaju ako nisi pobio bar dvoje-troje nevinih ...

Avatar freen
freen
18:40 12.07.2010.

NEKA POLICIJA SAMO RADI SVOJ POSEL.,ima šta raditi.

DU
Deleted user
11:18 13.07.2010.

Nagazio??? Najslabiji CLS ima ima V6 sa 224 KS. Taj auto ne ide uopće ispod 200 :) Demagogija po običaju, treba opravdati puste milijune kuna za presretače i sretnike koji se vozikaju po cijele dane u njima po autocestama i još su opasniji od vozača jer voze bar 250 u potjerama.... Na svih 1100 km autocesta u RH je 2008. bilo 72 poginulih, dakle ispod 9% broja. Dakle nije problem brzina na autocestama koja se bez problema riješi s par multanova na punktovima nego divljaci i pijanci koji voze relije po lokalnim cestama i kupe bicikliste, pješake ili rone po kanalima. Da su pare ulozene u preveniranje takvih a ne foliranje u presretačima imali bi i manje mrtvih na cestama...