Na dan kada je crnogorski premijer Milo Đukanović donio odluku da hrvatske tvrtke Konstruktor, IGH i Tehnika ispadaju iz igre za "posao stoljeća", odnosno gradnju autoceste Bar – Boljare, Radić je medijima servirao informaciju kako se upravo sastao s kosovskim ministrom prometa i kako ondje traži nove cestovne projekte! Ma nema veze što gotovo svaki dan gubi jedan posao i što je upravo propao onaj prozvan najvećim u posljednjih sto godina, Radić, osoba s inače iznimno razvijenim osjećajem za marketing i medijsku promidžbu (ili čak manipulaciju), ponio se baš u svom stilu. Lošu vijest pokušao je amortizirati najavom novog biznisa izvan granica RH. Pa makar to bilo i Kosovo.
Naravno, iz IGH, kao ni iz Konstruktora, istodobno se nije mogla čuti ni riječ komentara na račun fijaska u Crnoj Gori. Ipak, zamjena teza šefu IGH ovaj put nije uspjela. Radić, ali i Žderić, dvojica direktora dviju najmoćnijih građevinskih, tj. projektantskih tvrtki bez kojih nije mogao proći nijedan veći posao u Hrvatskoj, a koji su do prije godinu dana sasvim solidno poslovali i na stranim tržištima, sada su jednostavno ogoljeni. Ni punih osam mjeseci nije im bilo dovoljno da prikupe valjana bankovna jamstva i pronađu financijsku instituciju koja će izbrojiti keš za posao stoljeća. Banke su im očito okrenule leđa. Financijaši su zbrojili dva i dva te zaključili kako im nije najpametnije povjeriti novac tvrtkama koje posljednjih mjeseci ne uspijevaju zadržati poslove.
U slučaju IGH već se iscrtao sasvim pristojan niz propalih investicija – Radić je odustao od kupnje zemljišta Zagrepčanke jer nije smogao nešto više od 40 milijuna eura (a i tom se poslu tepalo da je od stoljetne važnosti), on i njegovi inženjeri sudjelovali su u crtanju pobjedničkog rješenja novog terminala Zračne luke Zagreb, ali taj je projekt na ledu i izgleda da se neće ni graditi po pobjedničkom rješenju jer je ispalo preskupo, IGH je izgubio posao projektiranja hidroelektrana u Rusiji... Ipak, loš niz nije izbacio Radića iz tračnica.
On i dalje fura svoju priču. Neku večer je na televiziji zazivao odluku o gradnji aerodromske zgrade. Da bi je IGH gradio s partnerima. Ne tako davno slao je poruke kako je IGH voljan koncesijom graditi autoceste u RH. Prema crnogorskom modelu. Ma ne odustaje Radić, sve da se svijet sruši. On uvijek ima novi projekt, novu ideju, novi posao na vidiku....
Barem prodaje takvu priču. Ipak, dao je i on do znanja da je svjestan krize pa je malo smanjio plaće svojima u IGH, srezao im je limite na službenim mobitelima, uveo je pravilo da se na teren ide jednim službenim autom ako više inženjera putuje na istu lokaciju... Ma Radić je zapravo sposoban direktor koji jako dobro razumije da je dojam pola uspjeha. Nema veze što od posla neće na kraju biti ništa, bitno je da se pune naslovnice najavama poslovnih pothvata. Tek će dosadni novinari na kraju zabilježiti da je sve propalo...
Tko je slušao prošli tjedan Radićevo svjedočenje u Haagu zna o čemu se ovdje radi. Radića nije pozvalo tužiteljstvo ili obrana hrvatskih generala, pozvao ga je sud i to baš u vrijeme predaje jamstva za posao u CG, još su mu rok produžili par dana nakon svjedočenja. Tužiteljica je na sve moguće načine pokušavala iskamčiti Radićevu osudu Tuđmana (ne generala kojima se tamo sudi!) i Hrvatske za etničko čišćenje Srba. Radić na to nije pristao i izgubio je posao, a sada slijedi medijska osveta ovih novinarčića. pozdrav vaš zmijicamala