Malasyia Airlines otkrila je da je zadnja osoba koja je komunicirala s tla iz kokpita nestalog aviona bio kopilot Fariq Abdul Hamid, javlja Telegraph. Podsjetimo, prethodno se smatralo da je riječi 'Sve je u redu, laku noć' izgovorio pilot aviona Zahari Ahmada Shah. Zasad nisu poznati nikakvi "sumnjivi" podaci o kopilotovoj prošlosti. Hamid ima 27 godina i planirao se oženiti svojom djevojkom koja je također pilotkinja.
Malezijski ministar prometa izjavio je da je avion namjerno preusmjeren s rute te dodao kako je počela pretraga dva zračna koridora.
Shah je inače gorljivi protivnik vladajuće koalicije na Maleziji.
U međuvremenu je objavljena i snimka kamera na kojima pilot i kopilot prolaze kroz sigurnosnu provjeru prije ulaska u avion.
Malezijska policija trenutačno istražuje inženjera leta koji je bio jedan od putnika nestalog zrakoplova Malaysia Airlinesa, prenosi Reuters. Naime, policija je javila da istražuje pilote te sve putnike i članove posade koji mogu upravljati zrakoplovom.
Mohd Khairul Amri Selamat 29-godišnji je inženjer leta koji je na društvenim medijima rekao da je radio za privatnu tvrtku za najam mlažnjaka. Međutim, Khairul kao inženjer leta specijaliziran za poslovne zrakoplove nije nužno sposoban oteti zrakoplov i upravljati njime. A dokazi upućuju na to da se takav scenarij dogodio s nestalim zrakoplovom MH370.
Khairul je rekao da je radio za Execujet Aviation Group, privatnu kompaniju sa sjedištem u Švicarskoj, no oni nisu htjeli reći je li Khairul još njihov zaposlenik.
– Ne možemo ništa otkriti. Želimo zaštititi privatnost obitelji – rekao je dužnosnik malezijskog ureda tvrtke.
Khairulov otac Selamat Omar rekao je za Reuters da je njegov sin, otac jedne djevojčice koji je nedavno kupio kuću u okolici Kuala Lumpura, imao više od deset godina iskustva kao inženjer leta. Nije htio reći vjeruje li da je Khairul mogao oteti zrakoplov.
Selamat je rekao da su on i drugi članovi obitelji ovog mjeseca trebali posjetiti Khairulov novi dom. Međutim, Khairul mu je u četvrtak rekao da to moraju odgoditi jer zbog posla mora ići u Peking. Tada su se posljednji put čuli.
Potraga za nestalim avionom traje već deset dana
>> Avion je možda bio na tlu kada su poslani posljednji signali?
>> Ovo je 5 najpopularnijih teorija zavjere o nestalom zrakoplovu
super mi je cijela ova priča. najbolji dio mi je kak u avionu postoji gumb s kojim mogu ugasit odašljač tak da ih nitko ne vidi!! to valjda dok se zažele malo privatnosti da budu sami sa svojim mislima! fora mi je kak u konzumovim i ledovim kamionima vozači nemogu ugasit GPS s kojim ih se prati al eto u avionima je ostavljeno pilotu da odluči dali želi da bude vidljiv ili nevidljiv!!