Malo tko bi se na njih kladio

Nabildane cijene nisu ih prestrašile: S ova dva tržišta raste posjećenost na Jadran

Nabildane cijene nisu ih prestrašile: S ova dva tržišta raste posjećenost na Jadran
10.08.2024.
u 11:15
Poljsko je tržište već niz godina jedna od ozbiljnijih uzdanica hrvatskog turizma, u godinama prije korone broj im se posve približio okruglo milijunu, čime su bili ušli u top-pet tržišta.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadžaj s potpisom.

Mjesečni pristup - 39 kn/mj

Pristup Večernji Premium sadržaju do otkazivanja, mjesečna naplata

  • Prvi mjesec 9 kuna (samo za nove korisnike)
Ključne riječi


Komentari 7

EZ
ezer
13:44 10.08.2024.

Ne možemo propasti sve da hoćemo, neka nas posjeti 1% stanovnika EU imamo uspješnu sezonu.

PD
plavi-devet
18:50 10.08.2024.

Sto se mene tice, neka nabiju svi cijene jos 50% i otjeraju jos 30% turista. Zaradit ce vise uz manje rada, meni svejedno jer imam viksu, skuham si sam, pivo da je i 7 eura necu propasti, a bit ce manje guzve na plazama i cestama. Win win. A Hrvati koji ne mogu priustiti Jadran neka idu u Budvu ili Tursku.

MA
Mali2000
16:55 10.08.2024.

Sigurno je da je ove godine, barem u privatnom smještaju ima manje turista iz zapadnih, a više iz zemalja Srednje Europe. Naše visoke cijene smještaja i izvanpansionske potrošnje bi mogle otjerati i turiste iz Poljske, Slovačke, Češke i Mađarske. Razmišlja li netko kako bi bilo bez njih.