PROMO

Mastercard otkriva ključne faktore zadovoljstva zaposlenika uz lansiranje četvrte sezone projekta Uplift

Mastercard
Mastercard
03.07.2024.
u 12:06
Rezultati istraživanja ističu ključne faktore za zadovoljstvo zaposlenika, pomažući malim i srednjim poduzećima privući talente
Pogledaj originalni članak

Četvrta sezona Mastercardovog projekta Uplift, posvećena izgradnji otpornosti malih i srednjih poduzeća (MMSP) u Hrvatskoj, je započela. U sklopu ovog lansiranja, Mastercard je u suradnji s agencijom Ipsos proveo istraživanje kako bi pružio vrijedne uvide u zadovoljstvo i preferencije zaposlenika, pomažući tvrtkama stvoriti bolje radne uvjete te privući i zadržati talente usred značajnih izazova vezanih uz radnu snagu.

Istraživanje je otkrilo da je najvažniji kriterij zadovoljstva poslom plaća (97% ispitanika), zatim međuljudski odnosi (96%), odnos s nadređenima (95%) te balans između privatnog i poslovnog života (94%). Važni elementi također uključuju sigurnost zaposlenja, bonuse i godišnji odmor, dok je najmanje važan faktor mogućnost rada od kuće.

„Modernizacijom turističkih poslova, inicijativa Uplift čini ovaj sektor privlačnijim za zaposlenike. Ove sezone fokusiramo se na pružanje uvida i resursa koji su potrebni malim i srednjim poduzećima kako bi stvorili bolje radne uvjete i zadržali talente. Kroz novi sadržaj i inspiraciju na platformi uplift.hr, nastojimo ojačati našu zajednicu i potaknuti suradnju među alumnijima Uplifta. Dodatno, omogućavanjem prethodnim sudionicima da dosegnu globalnu publiku putem Mastercardove platforme Priceless.com promoviramo njihove poslovne aktivnosti i pokazujemo što Hrvatska može ponuditi“, izjavila je Gea Kariž, direktorica Mastercarda u Hrvatskoj.

Prijave za Uplift akademiju otvorene do 1. listopada

Uplift jača otpornost MMSP-ova pružajući resurse i podršku, s fokusom na sektore ključne za hrvatsko gospodarstvo poput turizma i ugostiteljstva. U suradnji s Algebrom, pokrenuta je Uplift akademija, sveobuhvatni obrazovni program namijenjen MMSP-ovima. Prijave za četvrtu sezonu su otvorene do 1. listopada 2024. Svi zainteresirani vlasnici mikro, malih i srednjih poduzeća iz sektora turizma, ugostiteljstva, uslužnih djelatnosti te OPG-ova mogu se prijaviti. Obrazac za prijave je dostupan OVDJE, a uvjeti se mogu pronaći OVDJE.

Mastercard će osigurati 32 stipendije za sudionike koji će, osim edukacije kroz deset modula (Leadership, Alati digitalne transformacije, Poduzetništvo i inovacije, Upravljanje destinacijom, Osnove upravljanja financijama, Turizam i ekonomija doživljaja, AI u marketinškim komunikacijama, Četvrta industrijska revolucija i industrija 4.0, Posvećenost rastu i rezultatima, Korisničko putovanje), raditi u timovima pod vodstvom mentora od studenog ove godine do ožujka 2025. godine i razvijati vlastite projekte koje će na kraju akademije predstaviti potencijalnim investitorima, a pobjednički tim očekuje i novčana nagrada.

Mastercard

„Svake sezone unosimo promjene u Uplift akademiju, u skladu sa sugestijama polaznika, kako bismo optimizirali njihove želje i potrebe sa znanjima i vještinama koje im možemo ponuditi, s ciljem da vrlo konkretno i jednostavno primijene naučeno na svoje poslovanje. Ove sezone imat ćemo dva nova modula: AI u marketinškoj komunikaciji i Osnove upravljanja financijama. Uz online predavanja i standardni mentorski program, polaznici će se uživo družiti na Meet Upu u Šibeniku gdje će, osim predavanja, moći intenzivnije razmjenjivati vlastita iskustva“, istaknuo je Igor Kundić, član Uprave Algebre, naglašavajući važnost edukacije.

Razlike u zadovoljstvu između sektora

Prema istraživanju Ipsosa, postoje značajne razlike u zadovoljstvu između javnog i privatnog sektora. Zaposlenici u javnom sektoru zadovoljniji su slobodnim vikendima, sigurnošću zaposlenja i brojem dana godišnjeg odmora, dok su zaposlenici u privatnom sektoru zadovoljniji mogućnošću napredovanja, dobrim međuljudskim odnosima, mogućnošću rada od kuće i kliznim radnim vremenom.

80% ispitanika otvoreno za promjenu posla

Kad pričamo o industrijama, zaposleni u lokalnoj i gradskoj vlasti najzadovoljniji su nagradama i bonusima, dok su s međuljudskim odnosima najzadovoljniji zaposleni u poljoprivredi i građevini. Što se tiče balansa između poslovnog i privatnog života, najzadovoljniji su zaposlenici u školstvu, tvrtkama u vlasništvu grada ili županije i građevini, dok su najmanje zadovoljni policajci, vojnici i vatrogasci.

Čak 80% ispitanika otvoreno je prema opciji promjene posla u idućih godinu dana, iako samo 14% to želi izrazito, dok bi 50% razmislilo o promjeni ako dobiju ponudu. Ispitanici koji rade u privatnom sektoru skloniji su promjeni posla nego oni u javnom.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr