po svom izboru

Matešić izabrala za pomoćnike kolegicu iz HTZ-a i Zadranina

Foto: 'Sanjin Strukic/PIXSELL'
Matešić izabrala za pomoćnike kolegicu iz HTZ-a i Zadranina
03.08.2013.
u 16:55
Savjetnička je funkcija ukinuta, bivši direktor pristao biti voditelj Službe za razvoj proizvoda
Pogledaj originalni članak

Deset mjeseci nakon što je od Nike Bulića preuzela Glavni ured HTZ-a direktorica Meri Matešić napokon se okružila suradnicima po svom izboru. U najužem timu direktorice reorganiziranog ureda troje je pomoćnika; za razvoj ponude i upravljanje destinacijom Ivan Arambašić, za unapređenje prodaje i odnosa s partnerima Renata Deželjin, a za strateško planiranje i marketing osoba izvan kuće – Slaven Reljić.

Nije u prvom ešalonu

U prvom ešalonu nema Nike Bulića, no donedavni savjetnik ostaje u Glavnom uredu. Savjetnička je pozicija ukinuta, a Bulić je prihvatio biti voditelj Službe za razvoj ponude. Troje pomoćnika direktorice postojalo je i u staroj shemi (za sustav turističkih zajednica, predstavništva i nastupe u inozemstvu te financije), a njihov broj jedino je što je preživjelo od prijašnjeg ustroja. Nova lica samo su djelomično poznata čak i u turističkoj javnosti. Blic-anketa koju smo jučer proveli među nekolicinom hotelijera i agenata pokazala je da većina zna samo za Renatu Deželjin, koja je u HTZ-u od 1997., od 2009. na čelu je Službe za studijska putovanja i odnose s javnošću, a nije tajna da je sa šeficom veže i prijateljstvo. S Arambašićem, koji je u HTZ-u od 2005. i koji je promaknuće dočekao na mjestu voditelja Službe za nadzor i javnu nabavu, susretali su se malobrojniji, a ponajveća je enigma u širem turističkom krugu pomoćnik za novoosnovani sektor strateškog planiranja i marketinga Slaven Reljić.

Nitko bez daha

U Glavnom se uredu hvale da su za radno mjesto koje zahtijeva “vrsna specijalistička znanja iz turizma i marketinga, strateškog planiranja i analiza” našli čovjeka s dvadesetogodišnjim iskustvom u turizmu, koji je radio i kao menadžer, a dolazi s mjesta direktora agencije za organizaciju posebnih događanja. Porijeklom je, inače, iz Zadra, kao i Meri Matešić.

Novi tim na prvu nikog u turizmu ne ostavlja bez daha. Hoće li u godinama “neprovjetravanom” Glavnom uredu ipak zapuhati svježi vjetrovi? – HTZ je pred velikim izazovom, mora prerasti u modernu državnu marketinšku agenciju, a imaju li ti ljudi kapaciteta to provesti, vidjet će se već u pripremi 2014. – kaže ugledni hotelijer.

>>\'Ne razumijem zašto Ostojić misli da sam bespomoćna\'

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.