Klub kulture u Križevcima nikad nije bio puniji - doduše, na koncertima se znalo u taj podrumski prostor u Hrvatskom domu ugurati i 300 ljudi, no istina je - u subotu je oboren rekord u broju sjedećih mjesta - više od sto ljudi na stolicama, i još 30-ak na nogama (za mali grad te se brojke, kažu upućeni, ne čine napuhanima, jer ipak je bila subota, a i ulaznica se morala platiti) privuklo je kazivanje baruna Münchhausena - monodrama kojom zagrebački glumac Vili Matula, gdje god je izvodi, izazove ovacije.
Ni na festivalu Culture Shock, koji se odvija i pod pokroviteljstvom Večernjaka, nije bilo drugačije. Uvjerljiv u ulozi legendarnog lažljivca od kojeg svijet nije vidio boljeg (ili goreg!), Matula se publici "dao" u potpunosti, kao jedini na sceni letio je i na topovskoj kugli, ljubovao s europskim caricama, pio sa sultanom, držao u službi i takve likove kakvi su Čeh, Mađar, Zagorac, zavodio, pobjeđivao...
Münchhausenove zgode, u ovom slučaju prerađene iz predloška njemačkog autora Gottfrieda Burgera, Matula na pozornici "ekranizira" i pantomimom i glasom, "skida" ga svakom gestom, pa se promatraču doista čini da pred sobom vidi samog baruna.
Premijerno prikazana još davne 1998., monodrama redatelja Borisa Kovačevića i s nenadmašnim Matulom osvojila je desetke nagrada i gostovala na brojnim festivalima. Križevački nastup bio je znakovit i po tome što je pokazao da je ovdašnja publika gladna kazališnih uprizorenja, ne nužno u velikoj dvorani i s velikim ansamblima.