Bravo Luka

Maturant postao hit zbog domaće zadaće, pogledajte zašto

Foto: Sanja Sulik/Facebook
Maturant postao hit zbog domaće zadaće, pogledajte zašto
04.02.2019.
u 18:41
Profesorica kaže da je ponosna na njega i dala mu je dopuštenje da i sljedeće zadaće odrepa
Pogledaj originalni članak

Maturant Luka Prgić (18) iz Ekonomske i turističke škole u Daruvaru umjesto klasične domaće zadaće napisao je pjesmu, odrepao je i postao hit.

Od profesorice turizma i marketinga dobio je za zadaću predstaviti turistima neko mjesto ili destinaciju u Hrvatskoj. Kako je ni nakon tjedan dana nije napravio, profesorica Sanja Sulik zaprijetila mu je jedinicom ako to konačno ne napravi, na što je on rekao kako može napisati pjesmu vezanu uz tu temu, pišu 24 sata.

– Ovo je prvi put da sam za vikend radio nešto za školu i u tome uživao – rekao je Luka. 

Napisao je pjesmu u kojoj opisuje sve krajeve Hrvatske i odrepao je pred cijelim razredom. Profesorica ga je snimala i u šali mu rekla kako će ga učiniti slavnim. I bila je u pravu. Sve je objavila na svom Facebook profilu i Lukina pjesma postala je pravi hit koji se sada širi društvenim mrežama.

Pogledajte video: Domaća zadaća maturanta Luke Prgića ( Sanja Sulik/Facebook)

Profesorica kaže kako je ponosna na njega i dala mu je dopuštenje da i sljedeće zadaće odrepa.

Luka je već napisao i uglazbio četiri pjesme koje je objavio na svojem YouTube kanalu.

– Za sada nemam neko scensko ime – rekao je. Sve pjesme snimio je kod svog prijatelja u kućnom studiju. Kaže kako bi se volio i u budućnosti baviti glazbom. Nakon mature želi upisati školu glazbene produkcije i multimedije u Zagrebu.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 17

JM
ja-ma
21:34 04.02.2019.

Bravo za profesoricu koja ima individualni pristup,ne guši kreativnost već ju potiče što je rijetkost u državnim školama.

DU
Deleted user
20:55 04.02.2019.

Bravo Luka! :)

MH
marija.hg
00:37 05.02.2019.

Svaka čast profesorici što je imala "sluha" i dozvolila učeniku da na "drugi način" pokaže svoju kreativnost! TAKO treba raditi s učenicima (a ne gušiti ih nametanjem "monotonije"!)! Zar nije bolje omogućiti mladima da na svoj način do/kažu što znaju, nego im brže/bolje dati negativnu ocjenu!?! Baš me raduje da ima i takvih profesora - jer, zahvaljujući njima ovaj će mladić (i druga djeca) s radošću ići u školu!