I najskuplji GPP jeftiniji je od taksija četiri puta – već je na papir "bacio“ preciznu računicu direktor osječke tvrtke za javni prijevoz Igor Medić.
Usporedne analize koje su napravili od kada su gradskim ulicama počeli kružiti taksiji s povoljnom tarifom nisu smanjile broj putnika u autobusima i tramvajima. Stoga njihova najveća konkurencija i dalje ostaje samo – lijepo vrijeme.
- Osječani će tada prije sjesti na bicikl i odvesti se gdje trebaju, nego ući u gradski prijevoz, što je dobro. Ipak, naša vožnja od 45 minuta, a u kojoj je moguće prijeći i više od 30 kilometara, stoji i dalje 10 kuna – zbraja Medić.
Taksi-prijevoza se ne boje jer su "podvukli“ račun – kada bi svih 20 automobila bez minute stajanja vozilo 17 sati na dan i to u prosjeku po dva putnika, prevezli bi tek dva posto onih koji se redovito koriste uslugama GPP-a. Broj onih koji će zakoračiti u osječki gradski javni prijevoz do srpnja i kolovoza ne spušta se ispod 42.000 dnevno.
Prvom čovjeku GPP-a smeta jedino što vozači Taxi Cammea autobusna stajališta koriste kao svoja ugibališta. Zbog toga je uputio i pismo upravi te tvrtke u kojemu ih upozorava da to više ne čine. Službena isprika im je vrlo brzo stigla, ali je Medić uočio da se pojedini vozači taksija toga i dalje ne pridržavaju.
- Imam čak i slike njih kako se parkiraju. Nemam ništa protiv da se na stajalištima zaustave kako bi putnik ušao ili izišao iz njihova vozila, ali da se na GPP-ovu stajalištu zadržavaju i do 15 minuta kako bi napunili automobil, to nije u redu – zaključuje Medić.
Glupa usporedba. Bus, tramvaj ili vlak uspoređivati sa taxijem. To nema veze s mozgom. I još pisati o tome. Kava inteligencija i kakvi zaključci. Da se smrzneš.