Nakon posrtanja s trgovačkim lancem Višnja i Zdravko Pevec priliku za novi početak i novi poduzetnički uzlet pronašli su u proizvodnji vrhunskog vina.
Svoje adute, sorte vrhunskog syraha i chardonnaya, danas su predstavili na sajamskom prostoru u Gudovcu gdje je održana prva izložba vina, manifestacija kojom Bjelovarski sajam otvara novu sezonu sajamskih priredbi.
-Naši su roditelji uvijek imali vinograd i uvijek smo imali vlastito vino u podrumu. Ovo je sada samo jedan nastavak gdje smo mi krenuli s malo većom proizvodnjom od naših roditelja i djedova - kazala je Višnja dodajući da to još uvijek nisu neke velike količine.
Peveci u svojim mladim vinogradima imaju desetak tisuća čokota od kojih prema ocjenama stručnjaka već proizvode vrhunsko vino.
-U 2013. je bila naša prva prava berba, a ocjene koje smo dobili su nas ohrabrile. Budući da imamo vrhunsko naše su ambicije da ga prodajemo u najboljim hotelima i restoranima - kaže Višnja ističući kako im je drago što su sa svojim adutima pojavili među vinarima bjelovarskog kraja. Inače ova prva izložba vina okupila je dvadesetak vinara s područja bjelovarske županije te Slavonije i Baranje.
-Preuzimajući ravnateljsko mjesto najavio sam da ćemo sajam koji je primarno stočarski, odnosno poljoprivredni, pojačati prije svega u segmentu prehrane te ga više povezati s prehrambenom industrijom. Ova izložba vina upravo je na tom tragu - kazao je Davorin Posavac, nedavno imenovani novi direktor Bjelovarskog sajma, pojašnjavajući kako se rodila ideja za organizaciju prve izložbe vina.
Ideja je bila, kaže, okupiti proizvođače vina s ovog područja i promovirati ih kod poslovnih partnera sajma. Posljednjih godina na području Bjelovarsko-bilogorske županije učinjeni su značajni pomaci u proizvodnji vina, što najbolje potvrđuje sve veći broj malih ali vrlo uspješnih vinarija. Prema Posavčevim riječima izložba bi trebala postati tradicionalna.
Nakon što su napravili štetu koja se mjeri u milijunima i nakon stotina (makar privremeno) izgubljenih radnih mjesta vi poslovni fijasko Pevecovih nazivate posrtanjem i još im dajete besplatnu reklamu. Sigurno je Zdravko Pevec rekao nešto u stilu Stevea Urkela:"Ooops, did I do that?"