Slučaj Franak

Miljenić o presudi: Postavlja se pitanje jesu li kontrolni mehanizmi trebali ili mogli reagirati

Foto: Goran Jakuš/Pixsell
Miljenić o presudi: Postavlja se pitanje jesu li kontrolni mehanizmi trebali ili mogli reagirati
14.05.2015.
u 18:17
– Što se tiče redovnih sudova, ako će biti tužbi – prema našoj procjeni, neće biti nikakvog opterećenja jer to nije broj predmeta koji bi doveo u pitanje funkcioniranje sudova – kazao je Miljenić.
Pogledaj originalni članak

Ministar pravosuđa Orsat Miljenić komentirao je danas objavljenu presudu Vrhovnog suda koji je kamate na kredite u francima proglasio nezakonitima, ali isto nije učinio i za valutnu klauzulu, javljaju 24 sata.

– Nisam proučio odluku Vrhovnog suda u slučaju Franak, ali kad je riječ o kreditima u švicarskim francima, postavlja se pitanje jesu li kontrolni mehanizmi trebali ili mogli reagirati – rekao je Miljenić.

Nakon odluke Vrhovnog suda, ministar pravosuđa ne očekuje povećan pritisak na sudove zbog privatnih tužbi građana.

– Što se tiče redovnih sudova, ako će biti tužbi – prema našoj procjeni, neće biti nikakvog opterećenja jer to nije broj predmeta koji bi doveo u pitanje funkcioniranje sudova – kazao je Miljenić.

Na pitanje jesu li država i Hrvatska narodna banka zakazale u zaštiti građana, Miljenić je rekao, ako se pogreška ponavlja, da je to stvar koju bi trebali riješiti kontrolni mehanizmi i zakonodavac, javljaju 24 sata. 

>> Pročitajte cijelu presudu Vrhovnog suda u 'slučaju Franak'

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

Avatar mirica19
mirica19
22:12 14.05.2015.

Haha, u zadnje vrijeme vlada zaslužna za sve živo i neživo :))

GO
gogulander
09:46 15.05.2015.

Totalni poraz pravne države. Ako te banka smije prevariti, koja bi trebala biti pod striktnom kontrolom, zamisli što će sada raditi oni koji nisu pod takvom kontrolom.

TH
than
12:29 15.05.2015.

Ne postavlja se pitanje. Zakoni postoje i tamo sve ne pise. Mogu biti sretni sto je sud dosudio protiv promjenjive kamatne stope, jer je kredit ugovor izmedju klijenta i banke. Klijent je trebao zatraziti misljenje od financijskog savjetnika, ako sam nije dovoljno upucen u materiju. Ali to se dogodi kada 10x vise vremena posvetis izboru mobitela, nego samom kreditu. Kako bi narod rekao, svi sve znaju, a onda...