Potpredsjednik Vlade RH i ministar obrane Ivan Anušić, u ime Ministarstva obrane, i Tomislav Debeljak, u ime graditelja – Brodogradilišta specijalnih objekata d.o.o., potpisali su danas, 14. ožujka 2024. Ugovor o izmjeni i dopuni ugovora o gradnji obalnih ophodnih brodova kojim je reguliran način završetka gradnje i novi rok isporuke za prvi od ukupno četiri preostala broda.
Rok isporuke za prvi brod serije (NOV 541) je devet mjeseci od dana potpisa ovog ugovora, odnosno do kraja 2024. godine. Taj je brod 80 posto izgrađen i zato se prvo pristupa dovršetku njegove gradnje.
Ugovorne strane usuglasile su se da se ukupna vrijednost osnovnog ugovora ne mijenja ovim dodatkom. Troškovi za završetak prvog broda serije (NOV 541), uključujući i troškove za vezanu opremu, iznose 5.675.614,59 eura s PDV-om.
POVEZANI ČLANCI:
Usuglašeno je i da će se novim aneksom o izmjeni i dopuni ugovora o gradnji obalnih ophodnih brodova naknadno regulirati uvjeti gradnje i isporuke drugog, trećeg i četvrtog broda serije (NOV 542, NOV 543 i NOV 544).
“Jedan od mojih prvih poteza kada sam postao ministar obrane bio je odlazak u Brodosplit i ponovno pokretanje dogovora o dovršetku i isporuci obalnih ophodnih brodova. Zadovoljan sam što smo danas potpisali ovaj ugovor i što ćemo za devet mjeseci imati prvi brod. Tijekom dovršetka tog prvog broda, dogovorit ćemo završetak gradnje i dinamiku isporuke preostala tri broda “, poručio je ministar Anušić.
Tomislav Debeljak, u ime Brodogradilišta specijalnih objekata d.o.o., poručio je kako se nada da će se ovako kvalitetno rješenje dogovoriti i za drugi, treći i četvrti brod. “Ponosan sam na Ministarstvo obrane, nas i hrvatsku državu što smo postigli kvalitetan dogovor za prvi brod”, rekao je Debeljak.
FOTOGALERIJA Barijera ne popušta: Evo kako izgleda novi sustav koji je obranio Hrvatsku Kostajnicu od poplave
A rok od devet mjeseci dogovoren je zbog toga što se De(m)beljak obvezao zaposliti dovoljan broj ljudi da uopće uspije odraditi taj posao.