Pad BDP-a

Ministar Hajdaš Dončić: Ključ je u privatnim ulaganjima

Foto: Davor Javorović/PIXSELL
zračna luka osijek
Foto: Davor Javorović/PIXSELL
zračna luka osijek
Foto: Davor Javorović/PIXSELL
zračna luka osijek
Foto: Davor Javorović/PIXSELL
zračna luka osijek
Foto: Davor Javorović/PIXSELL
zračna luka osijek
29.11.2013.
u 15:34
Javne su investicije ostvarene u predviđenim gabaritima, no malo nam nedostaju privatne, poručio je iz Osijeka
Pogledaj originalni članak

Gospodarski rast i razvojni iskorak ovise isključivo o privatnim ulaganjima, javne investicije nisu dovoljne. Poručio je to danas u Osijeku ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić, komentirajući pad BDP-a za 0,6 posto.

- Mjere Vlade su, kao i dosad, bile namijenjene stabilizaciji ekonomskog sustava. Javne su investicije ostvarene u predviđenim gabaritima, no malo nam nedostaju privatne. Hrvatski ekonomski obrazac, gdje su prevladavale javne investicije, nažalost moramo mijenjati, i zbog javnog duga i zbog nemogućnosti zaduživanja pod fer kamatnim stopama – istaknuo je. Država, nastavio je, tome može doprinijeti ulaganjima u željezničku infrastrukturu i ceste. Studiju predizvodljivosti izgradnje Pelješkog mosta pred novinarima nije želio komentirati. Taj dokument, objasnio je, služi Ministarstvu i drugim sudionicima u konačnom definiranju studije predizvodljivosti povezivanja hrvatskog juga.

Ministar je s pomoćnicima Danom Simonićem i Igorom Butorcem sudjelovao na prezentaciji Studije marketinške analize gravitacijskog područja Zračne luke Osijek. Poslovanje je ZLO-a, istaknuo je, stabilizirano, a uprava aerodroma sređuje i imovinsko-pravne odnose. Spomenutu studiju na ZLO-u su, pak, ocijenili "vrlo optimističnom". Otkrila je kako je veći potencijal u putničkom, nego cargo prometu.

- Ukupno 1,7 milijuna putovanja zabilježeno je s našeg primarnog gravitacijskog područja u 2012. godini. Već smo iskoristili preliminarne podatke u suradnji s Ryanairom jer je 130.000 ljudi s tog područja lani putovali za London – naveo je Domagoj Marinić, direktor ZLO-a. Dokaz je to, dodao je, kako ova zona više nije mrtva za zračni promet.

- Konačno smo dobili materijal koji će nam koristiti u daljnjim pregovorima s prijevoznicima i svim potencijalnim strateškim partnerima – kazao je. Iz srca Slavonije moglo bi se, dao je naslutiti, od 2015. letjeti i za München te Stuttgart.

Ministar je sa suradnicima obišao i, među ostalim, gradilište južne osječke obilaznice. Novac nije problem, no stvara ga, naveo je, građevinski sektor. Brine to i gradonačelnika Ivicu Vrkića.

- Iako je godina dana rok za okončanje radove, molit ću da se, ako je ikako moguće, posao završi i ranije jer imamo prometni kolaps u gradu, a nezadovoljstvo i nestrpljenje je veliko.

Razgovarali smo vrlo konkretno i nadam se da smo na tragu da što prije krenemo u velike projekte – zadovoljan je bio Vrkić nakon sastanka s ministrom.

Pred upaljenim je kamerama gradonačelnik Osijeka izljubio SDP-ovu Biljanu Borzan i tako joj čestitao rođendan.

- Ženi sam rekao da ću to učiniti, nema problema – našalio se.

>>Od proljeća će se iz Osijeka letjeti za London

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

KR
kristov
22:05 29.11.2013.

U ovom slučaju tudum je ostavio jako dubok trag, nepovratno izgubljen slučaj!

Avatar comparator
comparator
17:23 29.11.2013.

Hrvatska će nastaviti negativni slijed još godinama sve do onog kritičnog momenta stvaranja potrebne količine mase nezadovoljnih građana kojima se više neće isplatiti kalkuliranje u zadržavanju ono malo komocije koju imaju i koji će pokrenuti novi stil života . Po mojoj procjeni taj period možda će trajati desetljećima zbog strateških potpora vlastima od stranih sila kojima je Hrvatska važna za stvaranje neke druge balkanske zajednice.

DH
dalibor.hren
18:10 29.11.2013.

Mogao bi eksplodirati ko ulješura na Farskim otocima!