hibridno rješenje

Ministarstvo objedinjuje digitalne poslove, uz cijeli ured dobiva i nove 'digitalne poslove'

Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Ministarstvo objedinjuje digitalne poslove, uz cijeli ured dobiva i nove 'digitalne poslove'
31.05.2024.
u 11:50
Od četiri stupa Digitalne strategije RH, o tri će brinuti novo Ministarstvo digitalne transformacije, dok će komunikacijska infrastruktura ostati u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.