Za izradu strategije oglašavanja i medija plan te marketinške aktivnosti na 10 tržišta izabrana su agencije Real grupa, MediaCom, Aviareps, Pro Media Group i Check-in PR. Prvo su prošle na javnom natječaju, a jučer ih je potvrdilo i Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice na online sjednici. Također, za za odnose s medijima odabrana je agencija Aviareps, dok je za provedbu aktivnosti na društvenim medijima i digitalnu komunikaciju izbor pao na agenciju Hills Balfour. Sjednicu koju je većina odradila iz svojih ureda vodila je ministrica turizma i sporta te predsjednica HTZ-a Nikolina Brnjac, koja je poručila kako Hrvatska za sezonu 2021. šalje jasnu i snažnu poruku da je turistički sektor u Hrvatskoj odgovoran, a boravak turista siguran.
- Ohrabruje činjenica da su ljudi željni putovanja i da Hrvatsku navode kao poželjnu destinaciju. Danas smo donijeli važne odluke koje će značajno pridonijeti promociji Republike Hrvatske na emitivnim tržištima. Svjesni smo koliko je važno donijeti i implementirati jasne i kvalitetne zdravstvene i sigurnosne protokole. Stoga smo u suradnji s Hrvatskim zavodom za javno zdravstvo i krovnim strukovnim udruženjima, sigurnosnu oznaku Svjetskog vijeća za putovanja i turizam nadogradili i nacionalnom sigurnosnom oznakom Safe Stay in Croatia, čija će primjena i promocija početi tijekom veljače - kazala je ministrica Brnjac.
Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan istaknuo je da odabir agencija ključan za promociju i druge aktivnosti u stranim zemljama.
- Pred nama je vrlo izazovna godina u kojoj će provedba kvalitetnih i ciljanih promotivnih aktivnosti biti ključna u postizanju dobrih turističkih rezultata. Upravo u tom dijelu od agencija očekujemo snažan doprinos i učinkovitu provedbu marketinških i PR kampanja koje će našoj zemlji na međunarodnom tržištu osigurati poziciju sigurne, kvalitetne i dobro pripremljene turističke destinacije koja svojim gostima jamči raznoliku ponudu i siguran boravak - komentar je Staničića, koji dodaje kako će jedna od ključnih poruka biti i blizina Hrvatske, odnosno dobra prometna povezanost s ključnim emitivnim tržištima.
Članovi Turističkog vijeća, kako stoji u priopćenju, usvojili su i prijedlog odluke o oglašavanju na Facebooku, Instagramu, YouTubeu i Googleu, kao i prijedlog odluke o odabiru strateških partnera za provedbu promotivnih kampanja na inozemnim tržištima. Tako je za 2021. godinu odobrena suradnja s ukupno 43 partnera od čega je 32 partnera iz kategorije turoperatora i agencija, a 11 partnera iz kategorije prijevoznika.
Zasto ne pripomognu pa 50% popust za ljetovanje u hotelima na Jadranu za cijepljene ?