Svestrani publicist Mladen Pavković još je jednom koprivničkom gradskom muzeju darovao vrijednu kolekciju od 313 crno-bijelih portretnih novinarskih fotografija javnih osoba. Prvu je seriju muzeju poklonio 1979. godine.
Fotografije je sam Pavković snimio u razdoblju od ranih 70-ih do početka 90-tih godina prošlog stoljeća, a kaže kako su sve nastale za potrebe članaka koje je pisao za hrvatske i slovenske novine.
Do svih znanstvenika, književnika, slikara, skladatelja, političara, glazbenika, komičara, novinara, trenera, gospodarstvenika i brojnih drugih, kaže Pavković, nije bilo lako doći. Na primjer, da bi snimio fotografiju popularnog glumca Bekima Fehmiua, morao je iz Varaždina otputovati čak u Prištinu. Pritom, napominje, nije imao automobil nego je putovao i presjedao vlakom.
Od stotina fotografija koje je napravio, Pavkoviću je posebno prirasla srcu ona Andrije Maurovića, oca hrvatskog stripa, kojeg je snimio u pidžami u njegovu domu.
Slikao je i poznate svjetske face kao što su Elton John i Bo Diddley. Da bi došao do njih, kaže, imao je veliku pomoć svoje prijateljice Mije Kalember, sestre pjevača Vlade. Mija je bila prevoditeljica poznatim ličnostima, pa je Pavkoviću omogućavala da ih snimi.
Do nekih je fotki, kaže, vrlo teško došao, a njima se i najviše ponosi. Najteže mu je bio doći do fotografije glumice Vike Podgorske, koju je u Mariboru ulovio na prevaru.
Sa svojim se modelima i družio, a nekima je i pomogao. Tako je, primjerice, davnih dana mladu Sanju Doležal, u trenutku krize, nagovorio da ne odustaje od pjevačke karijere. Nedugo nakon njihovog razgovora, pjevačica je postala zvijezda iznimno popularne grupe Novi fosili.
Na kraju svega, Pavković kaže kako je posebnost njegova posla što je s većinom osoba koje je fotografirao ostao i vezi, i s njima redovito razmjenjuje pisma. Njih je skupio i objavio u jednoj od svojih knjiga.
Nevjerojatno koliko pavijana u ovim komentarima.