MONETIZACIJA

Mladi HSLS-a: Nemate pravo prodati budućnost mladih!

Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
Mladi HSLS-a: Nemate pravo prodati budućnost mladih!
28.07.2014.
u 09:45
Autoceste su važne jer predstavljaju osnovnu pretpostavku razvoja Hrvatske, poručuje Toni Garac
Pogledaj originalni članak

Monetizacija autocesta na 50 godina jednaka je prodaji, oglasili su se Mladi hrvatski liberali, podmladak HSLS-a. Kao alternativu HSLS-ovci nude restrukturiranje, spajanje HAC-a i ARZ-a i uvođenje vinjeta.

- Autoceste su važne jer predstavljaju osnovnu pretpostavku razvoja Hrvatske, a time i boljoj budućnosti mladih. Nemate pravo nešto tako važno za razvoj države poput autocesta dati u koncesiju na 50 godine drugome i tako ugroziti budućnost mladih, a da niste pitali vlasnike odnosno građane Republike Hrvatske što o tome misle. Nemate pravo prodati budućnost mladih!!! - poručio je u priopćenju predsjednik MHL-a Toni Garac.

Mladi liberali šokirani su, tvrde, "sramotnom i skandaloznom" izjavom ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Siniše Hajdaša Dončića koji je rekao da će monetizacija biti najveća investicija u Hrvatskoj.

>> Monetizacija ili krah proračuna?

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 12

Avatar mali322
mali322
11:03 28.07.2014.

Nema budućnosti za naše autoceste dok je ovoliki broj uhljebljenih nazovimo radnik a nitko im ne smije dati otkaz osim novih vlasnika ...onaj na izlazu Vucevica aute vidi samo na tv-u

Avatar Neron
Neron
10:37 28.07.2014.

Svaki upravitelj bilo kojeg dobra ima (ili bi trebao imati) određeni plan. Ne smeta mene toliko sama ideja prodaje ili iznajmljivanja autocesti na dug period koliko sam razlog - mi nemamo novaca za plaće, nesposobni smo pokrenuti gospodarstvo, pa ćemo prodati autoceste jer je to jedini način da dođemo do novaca i isplatimo plaće. Netko će te autoceste kupiti i to neće biti zato što ih skuplja poput znački, nego zato što očekuje zaradu - mogu samo zaključiti da je sadašnji vlasnik samo nesposoban zarađivati na onome što ima. Možda autoceste nisu važne za razvoj i život građana RH jer političke strukture imaju nekakvu drugačiju viziju (npr. INA nam ne treba jer razvijamo nuklearnu fuziju pa ćemo koristiti taj oblik energije, a ne fosilna goriva). Jedino ja nisam primjetio da je itko ikada govorio o tom drugačijem putu razvoja u kojem nam ceste nisu važne niti potrebne. Jasno mi je da autoceste novi vlasnik neće staviti u torbu i odnijeti iz RH, no isto tako mi je jasno da je vlasnik INE podredio INU interesima MOL-a, a naša vlada to tek sada vidi. U prodaji autocesti ne očekujem ništa manje - zašto, npr. talijanska vlada ne bi kupila autoceste i toliko dignula cijenu prometa računajući da će tako ogroman broj turista doći k njima? Naravno da je ovakav scenarij nerealan, ali zašto ne bi novi vlasnik imao drugačije interese od interesa nas koji ovdje živimo, iz čijih se poreza autocesta gradila i za čije se automobile ta autocesta gradila?

KA
kafka
11:29 28.07.2014.

Pita li se itko zašto je ova dionica ceste sa slike nužno morala biti tako vijugava? Projektant si malo popio ili što?