Zlatna groznica presušila

Mnogi su se na ovoj biljci mislili obogatiti, no u biznisu ostali još samo ozbiljni proizvođači

Foto: Vjeran Zganec Rogulja/PIXSELL
Mnogi su se na ovoj biljci mislili obogatiti, no u biznisu ostali još samo ozbiljni proizvođači
20.08.2023.
u 19:12
Danas je otkupljivača smilja puno manje, smilje ima svoju klasičnu cijenu, a njime se najviše bave oni koji poput nas imaju finalne proizvode koji vrijednost sirovine multipliciraju i uvećavaju 10 pa i 100 puta, kažu iz OPG-a Snježane i Mladena Jakopovića. Vrijedne ruke trenutačno ubiru melisu, a prije mjesec dana završena je berba smilja

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača

Ključne riječi


Komentari 4

HO
homofobic
22:30 20.08.2023.

Serdo@ Na njivu se isplati posaditi sve ali sve treba i da se ulozi rad i znojem natapa njiva! To je tesko Balkanezerima jer im je kratka koza na ledima pa se nemogu prignuti!

HO
homofobic
22:28 20.08.2023.

Balkanci bi htjeli biti magnati smilja i bosilja ako bi se samo sijalo, uzgajalo, bralo! Ako kojim cudom cicak i ostali korov postanu vrijedni a da ih kupci sami beru tada ce poljodjelstvo na Balkanu procvasti!

SE
Serđo23
20:01 20.08.2023.

Kod nas se još na njivu jedino isplati posaditi solarne panele , ali i to ne dozvoljavaju ! Takva je politika Brisela prema novim kolonijama !