NIKOLINA BORČIĆ

Moć imenovanja stvari ima onaj tko vlada: što je dobro, što je korupcija i što nije...

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Moć imenovanja stvari ima onaj tko vlada: što je dobro, što je korupcija i što nije...
28.03.2024.
u 16:53
Stručnjakinja za političku komunikaciju, imidž i jezik, autorica knjige 'Vrag je u detalju' s podnaslovom 'Diskurs i imidž u politici', govori o neočekivanom političkom dvoboju

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Komentari 1

JA
Jatiser
07:36 29.03.2024.

Naravno. AP više uopće ne vidi korupciju, ako ju je ikada i vidio obzirom da su lagali i lažirali da izbjegne vojsku. Prije lažov mali a sada veliki