Kolumna

Mogu li MORH i Debeljak ugovoriti završetak bar jednog broda?

Foto: Srecko Niketic/PIXSELL
Mogu li MORH i Debeljak ugovoriti završetak bar jednog broda?
30.06.2023.
u 22:07
Svako drugo rješenje značilo bi da će brodovi još dugo truliti na navozima, što sigurno neće pridonijeti kvaliteti

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadžaj s potpisom.

Mjesečni pristup - 39 kn/mj

Pristup Večernji Premium sadržaju do otkazivanja, mjesečna naplata

  • Prvi mjesec 9 kuna (samo za nove korisnike)


Komentari 5

Avatar Behemot
Behemot
13:36 01.07.2023.

Kod gradnje broda je postojalo pravilo - 1/3 se plaća unaprijed, iduća rata od 1/3 nakon pola gradnje i zadnja 1/3 nakon primopredaje. Sama gradnja se financira kreditiranjem, ukoliko se kasni sa isporukom plaćaju se penale. Matematika je i više nego jasna, postoje 4 broda u raznim fazama izgradnje/opremanja. Ukoliko je država platila tipa 2/3 novca od svakog broda i sada bi nešto prebijala pa dobila 2/3 od 4 broda tj. dva cijela, to ne može tako, krediti su uzeti za sva 4 i sva 4 se moraju platiti u cijelosti. S obzirom kakav je lumen ministar takvi nesporazumi ne čude.

LI
lider
14:15 01.07.2023.

Ljude u škveru staviti na državni platni spisak do završetka brodova a vlasnika za pronevjeru i veleizdaju u zatvor.

SL
SlavaAP
22:33 30.06.2023.

Druge drzave u istom periodu naprave nuklearni nosac aviona, a nasi nisu sposobni izaci na kraj sa obicnim patrolnim brodom. Nesposobnu vlast vuce za nos jedan covjek. Hrvatska prakticki vise nema ratnu mornaricu, niti na papiru.