HTZ

Motivi Hrvatske na najfrekventnijim lokacijama u Bruxellesu povodom predsjedanja Vijećem EU

Foto: HTZ
Motivi Hrvatske na najfrekventnijim lokacijama u Bruxellesu povodom predsjedanja Vijećem EU
Foto: HTZ
Motivi Hrvatske na najfrekventnijim lokacijama u Bruxellesu povodom predsjedanja Vijećem EU
Foto: HTZ
Motivi Hrvatske na najfrekventnijim lokacijama u Bruxellesu povodom predsjedanja Vijećem EU
Foto: HTZ
Motivi Hrvatske na najfrekventnijim lokacijama u Bruxellesu povodom predsjedanja Vijećem EU
Foto: HTZ
Motivi Hrvatske na najfrekventnijim lokacijama u Bruxellesu povodom predsjedanja Vijećem EU
Foto: HTZ
Motivi Hrvatske na najfrekventnijim lokacijama u Bruxellesu povodom predsjedanja Vijećem EU
08.01.2020.
u 12:15
Hrvatska turistička zajednica provodi veliku promotivnu kampanju vanjskog oglašavanja u Bruxellesu kojom se obilježava početak predsjedanja Hrvatske Vijećem Europske unije.
Pogledaj originalni članak

Tijekom siječnja i polovice veljače javni gradski prijevoz, autobusi, tramvaji, zračna luka i najfrekventnije i najreprezentativnije gradske lokacije u Bruxellesu krasit će motivi Hrvatske, a sve u cilju dodatnog isticanja kako najmlađa, ali i najljepša članica po prvi puta predsjedava Europskom unijom.

Hrvatsko predsjedanje Vijećem EU-a idealna je prilika za dodatnu promociju naše zemlje pa smo uoči samog početka predsjedanja započeli s ovom kampanjom za koju vjerujemo da će imati pozitivne promotivne efekte. U prilog nam ide i vremenski okvir kampanje koji se savršeno uklapa u belgijski „turistički“ kalendar, budući da tržišna istraživanja krovne udruge belgijskih turoperatora ABTO pokazuju kako gosti iz Belgije u razdoblju od prosinca do veljače najčešće bukiraju svoj odmor“, istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako je u Hrvatskoj s tržišta Belgije u prošloj godini ostvareno više od 220 tisuća dolazaka i gotovo milijun noćenja.

Foto: HTZ
Motivi Hrvatske na najfrekventnijim lokacijama u Bruxellesu povodom predsjedanja Vijećem EU

U sklopu kampanje Bruxellesom prometuje 25 autobusa i tramvaja na kojima građani glavnog grada Europske unije i brojni posjetitelji mogu vidjeti motive Hrvatske s naglaskom na turistički proizvod nautike. Aktivnosti oglašavanja provode se i putem velikih plakata koji su smješteni u postajama briselske podzemne željeznice, u centru grada i u tzv. „europskoj četvrti“, na odabranim atraktivnim gradskim lokacijama te putem velikih digitalnih ekrana pozicioniranih na najfrekventnijim pozicijama unutar briselske zračne luke koja godišnje broji preko 26 milijuna putnika.

Foto: HTZ
Motivi Hrvatske na najfrekventnijim lokacijama u Bruxellesu povodom predsjedanja Vijećem EU

Pozitivne rezultate promotivne kampanje ističe i Ivan Novak, direktor Predstavništva HTZ-a za zemlje Beneluxa. „Našu zemlju predstavljamo kao vrlo poželjno turističko odredište za milijun stanovnika belgijskog glavnog grada, djelatnike brojnih međunarodnih institucija kao što su EU, NATO i Eurocontrol, predstavnike više od tisuću međunarodnih udruženja i lobističkih ureda te zaposlenike u međunarodnim korporacijama. Obuhvatit ćemo i preko 350 tisuća Belgijaca koji u Bruxelles svakodnevno putuju na posao te dio od gotovo 4 milijuna poslovnih i turističkih posjetitelja koliko u prosjeku godišnje posjeti ovaj grad“, izjavio je Novak.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr