Kolumna

Možda narod ne zaslužuje elitu kakvu ima, ali elita ima narod kakav želi

Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Možda narod ne zaslužuje elitu kakvu ima, ali elita ima narod kakav želi
27.09.2024.
u 11:15
Ako smo nekada hrlili da prihvatimo zapadni kapitalizam, jer je to bio sustav koji je proizvodio materijalne stvari koje ljudima trebaju, sada vidimo kako se pred našim očima u samo tridesetak godina i sam Zapad toliko promijenio, pa možemo opet gledati kako je čitav svijet upregnut u proizvodnju osjećaja

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača

Ključne riječi


Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.