Da bi vaši prijatelji na fejsu, ili pratitelji na Twitteru stvorili neko mišljenje o vama za to im čak nije ni potrebno da čitaju što pišete, nego steknu dojam već i po fotografijama koje objavite
Na fejsu će te procjenjivati prema fotki, a ne prema onome što pišeš
Sigurno vam je dobro poznato da većina korisnika Facebooka pažljivo bira svoje profilne fotografije. Ne ulazeći u razloge zašto nam je bitno da se baš na toj fotografiji pokažemo u najboljem ili nekom drugom svjetlu, nova istraživanja pokazuju još nešto zanimljivo: Da će nas drugi procjenjivati baš po toj fotografiji, a ne po onome što pišemo na društvenim mrežama.
Dakle, još jednom se potvrđuje da slika vrijedi tisuću riječi, ili više.
Da bi vaši fejs prijatelji, ili pratitelji na Twitteru stvorili neko mišljenje o vama za to im čak nije ni potrebno da čitaju što pišete, nego već steknu dojam po fotografijama koje objavite.
Jedino ako se radi o čudnim fotografijama, ili onima u negativnom raspoloženju, tada će ljudi nagonski krenuti više pratiti što pišete da bi dobili jasniju sliku o vama.
Na sveučilištu u američkoj saveznoj državi Ohio također su ustvrdili da je dovoljna jedna vaša fotografija na kojoj se zabavljate da drugi zaključe da ste ekstrovertirana osoba iako recimo u svom profilu imate napisano da ne izlazite previše.
Korisnici društvenih mreža očekuju od drugih da se prezentiraju kao društvene i sretne osobe. Što, pak, sudeći po timelineu hrvatskih tviteraša uopće ne mora biti slučaj. Naime, netko uvijek kuka zbog nečega (vjerojatno s razlogom), ali većinom na društvenim mrežama očekujemo vedrije tonove.
\"Ako fotografija odgovora sretnom i društvenom imidžu ljudi nemaju razloga sumnjati u svoj dojam o određenoj osobi. ALi ako slika prikazuje nešto što nismo očekivali, nekoga tko je više introvertiran, tada će posjetitelj više htjeti pročitati tekstualne statuse kako bi dobio jasniji dojam. Tekst posebno može imati više utjecaja kada se prenose neke negativne informacije\", kaže prof. Van Der Heide, koji je sudjelovao u istraživanju.
Eto, sada znate i to pa razmislite hoćete li promijeniti svoju profilnu sliku.
Sigurno vam je dobro poznato da većina korisnika Facebooka pažljivo bira svoje profilne fotografije. Ne ulazeći u razloge zašto nam je bitno da se baš na toj fotografiji pokažemo u najboljem ili nekom drugom svjetlu, nova istraživanja pokazuju još nešto zanimljivo: Da će nas drugi procjenjivati baš po toj fotografiji, a ne po onome što pišemo na društvenim mrežama.
Dakle, još jednom se potvrđuje da slika vrijedi tisuću riječi, ili više.
Da bi vaši prijatelji na fejsu, ili pratitelji na Twitteru stvorili neko mišljenje o vama za to im čak nije ni potrebno da čitaju što pišete, nego steknu dojam već i po fotografijama koje objavite. Jedino ako se radi o čudnim fotografijama, ili onima u negativnom raspoloženju, tada će ljudi nagonski krenuti više pratiti što pišete da bi dobili jasniju sliku o vama.
Na sveučilištu u američkoj saveznoj državi Ohio ustvrdili su također i da je dovoljna jedna vaša fotografija na kojoj se zabavljate da drugi zaključe da ste ekstrovertirana osoba iako recimo u svom profilu imate napisano da ne izlazite previše.
Korisnici društvenih mreža očekuju od drugih da se prezentiraju kao društvene i sretne osobe. Što sudeći po timelineu hrvatskih tviteraša uopće ne mora biti slučaj. Naime, netko uvijek kuka zbog nečega (vjerojatno s razlogom), ali većinom na društvenim mrežama očekujemo vedrije tonove.
\"Ako fotografija odgovora sretnom i društvenom imidžu, ljudi nemaju razloga sumnjati u svoj dojam o određenoj osobi. Ali, ako slika prikazuje nešto što nismo očekivali, nekoga tko je više introvertiran, tada će posjetitelj više htjeti pročitati tekstualne statuse kako bi dobio jasniji dojam. Tekst posebno može imati više utjecaja kada se prenose neke negativne informacije\", kaže prof. Van Der Heide, koji je sudjelovao u istraživanju.
Eto, sada znate i to pa razmislite hoćete li promijeniti svoju profilnu sliku.
Plitak, plići, najplići.