analiza Domagoja Bebića

Na izborima u Hrvatskoj najviše je zaradio Mark Zuckerberg

Foto: Gary A. Vasquez/REUTERS
Na izborima u Hrvatskoj najviše je zaradio Mark Zuckerberg
22.04.2024.
u 09:57
Digitalni marketing sada dominira, no problem je u tome što za vidljivost treba golem broj različitih sadržaja na različitim platformama kojima dominiraju globalni igrači

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Komentari 1

Avatar Kajman
Kajman
10:26 22.04.2024.

A vjerojatno niti ne zna da su u Hrvatskoj bili izbori.